چراغ های تالار حافظ قرمز شد/تاثیر منفی خودرویی ها بر شاخص

شاخص کل با رشد منفی 304 واحدی همراه بود، در نهایت شاخص به رقم 85 هزار و 514 واحد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ شاخص کل با رشد منفی 304 واحدی همراه بود، در نهایت شاخص به رقم 85 هزار و 514 واحد رسید، همچنین شاخص کل (هم وزن) با 131 واحد افزایش به 17 هزار و 876 واحد رسید.

شاخص آزاد شناور نیز با 480 واحد کاهش به رقم 92 هزار و 878 واحد رسید، شاخص بازار اول 299 واحد کاهش و شاخص بازار دوم 210 واحد افزایش داشتند.

نماد شرکت ارتباطات سیار ایران با 57 واحد تنها نمادی بود که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشت و باعث رشد بیشتر شاخص در بازار شد، در مقابل نماد پالایش نفت تهران و سایپا با 44 واحد، نماد ایران خودرو با 41 واحد، نماد فولاد مبارکه اصفهان با 35 واحد، نماد پالایش نفت بندرعباس با 32 واحد و در آخر نماد معدنی و صنعتی گل گهر با 30 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و مانع رشد بیشتر شاخص کل در بازار امروز شدند.

گفتنی است نماد خودرویی ها در بازار امروز جزو نمادهایی بودند که همراه با نفتی ها بیشترین بر شاخص کل تاثیر منفی داشتند و مانع از رشد بیشتر شاخص کل شدند.

در بین نمادهای امروز داده گستر عصرنوین های وب، تولیدی چدن سازان، سایپا، آلومینیوم ایران، رینگسازی مشهد، پگاه آذربایجان غربی، سرمایه گذاری خوارزمی در گروه نمادهای پربیننده قرار گرفتند.

نماد ایران‌خودرو و نیز سایپا، امروز در بین نمادهای پربازدید بازار قرار داشتند.

آیفکس نیز امروز 12 واحد رشد داشت و به رقم 948 واحد رسید.

ارزش معاملات فرابورس ایران به در اولین روز معاملات این هفته به رقم ۳۴۱ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۸۰۳ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۱۲۱ هزار و ۲۲۳ نوبت داد و ستد بود.

401

کد خبر: 842141

وب گردی

وب گردی