کاهش 7 تا 12 درجه ای دما/احتمال بارش برف در ارتفاعات 3 استان کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از کاهش دما در 5 استان کشور طی روز آینده خبر داد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به وضعیت جوی کشور در امروز گفت: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی،امروز 5 استان کشور شامل اردبیل، گیلان، مازندران و بخش شاملی استان های آذربایجان غربی و شرقی همراه با رگبار ، رعدوبرق و وزش باد شدید خواهند بود.

وی ادامه داد: دمای هوا در روز سه شنبه در استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل،گیلان و مازندران به طور محسوس کاهش می یابد همچنین بارش باران و وزش باد در این استان ها شدت خواهد یافت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش باران در روز چهارشنبه در استان های ذکر شده ادامه دارد همچنین دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های جنوبی البرز نیز شاهد بارش باران خواهند بود.

وی با اشاره به وضعیت جوی کشور طی 3 روز آینده گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، دریای خزر از بعدازظهر امروز تا اواخر هفته مواج و طوفانی خواهد بود. دمای هوای کشور در یازدهم و دوازدهم مهرماه در استان های اردبیل، گیلان و مازندران بین 7 تا 12 درجه کاهش خواهد یافت .همچنین بارش برف در ارتفاعات استان های ذکر شده در روز چهارشنبه دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی 3 روز آینده گفت: آسمان امروز تهران صاف همراه با وزش باد در بعدازظهر افزایش باد، فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد گاهی وزش بادشدید و در روز چهارشنبه کمی ابری خواهد بود. همچنین افزایش ابر در اوایل شب به همراه رگبار باران رعدوبرق و وزش باد نیز دور از انتظار نیست.دمای هوای پایتخت نیز طی 3 روز آینده به بیشترین حالت خود به 29 درجه و در کمترین حالت خود به 14 درجه خواهد رسید.

701

کد خبر: 842163

وب گردی

وب گردی