مسوولین دانشگاه هنر اصفهان باید پاسخگوی اقدام خود در رابطه با قطع درختان باشند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در واکنش به قطع درختان دانشگاه هنر این شهر گفت: قطع درختان باید زیر نظر شهرداری انجام پذیرد و در صورت صحت این خبر مسوولین دانشگاه باید پاسخگوی اقدام خود باشند.

علیرضا نصر اصفهانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در رابطه با خبری مبنی بر قطع درختان دانشگاه هنر این شهر در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: سازمان فضای سبز ملزم به پیگیری این موضوع است و به جهت این که دانشگاه هنر جزو مکان های میراثی است و تولیت بحث فضای سبز مکان های میراث با شهرداری است بنابراین شهرداری از این باب ورود پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در صورت قطعی بودن این خبر با افراد متخلف یقینا برخورد خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به طور کلی قطع درختان باید زیر نظر شهرداری انجام پذیرد و در صورت صحت این خبر مسوولین دانشگاه باید پاسخگوی اقدام خود باشند.

به گزارش ایسکانیوز، موضوع قطع درختان دانشگاه هنر اصفهان در حالی از سال گذشته تا به کنون ادامه دارد که حتی اعضای هیات علمی و کارکنان مخالف این عمل از ترس توبیخ و اخراج حاضر نیستند نامشان در خبرها عنوان شود. قطع بیش از 40 اصله درخت از دو سال گذشته تا کنون و با تغییر رییس و معاون عمرانی این دانشگاه اتفاق افتاده است.

دانشگاه هنر اصفهان یکی از دانشگاه‌های سراسری (دولتی) ایران می‌باشد که در استان اصفهان واقع شده است. در حال حاضر این دانشگاه برترین دانشگاه کشور در زمینه رشته‌های تخصصی هنر به شمار می‌رود.

901/900

کد خبر: 842178

وب گردی

وب گردی