نوری: جباری و رحمتی برمی‌گردند/ شفر 2 دستیار ایرانی خواهد داشت

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال از بازگشت 2 کاپیتان مغضوب به تمرینات این تیم خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد نوری پس از اتمام جلسه کمیته فنی امروز (دوشنبه) استقلال درباره انتخاب وینفرد شفر به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: ما 7 گزینه داشتیم که از جمله آنها می‌توان به فاتح‌تریم، شوستر و زیکو و چند گزینه دیگر اشاره کرد. در نهایت آقای افتخاری با هماهنگی کمیته فنی با شفر صحبت کردند و با او به توافق 80 درصدی رسیدند. ما در جریان همه مذاکرات بودیم. افتخاری در جلسه امروز هم از ما نظرخواهی کرد و همه موافق حضور شفر در استقلال بودند. در نهایت هم این موضوع را صورت جلسه و شفر را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم.

وی افزود: رزومه شفر خیلی خوب است و با یک مبلغ عادلانه و عاقلانه به استقلال آمد، علاوه بر آن او خودش هم دوست دارد در ایران کار کند. او دوست دارد که اینجا نتیجه بگیرد و همه هم باید به او کمک کنند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درمورد دستیاران شفر گفت: قرار است دو گزینه ایرانی در کنار شفر فعالیت کنند که این دو گزینه را کمیته فنی تعیین می‌کند. او با خودش کمک نمی‌آورد و ما آنها را خودمان از بین گزینه‌های ایرانی انتخاب می‌کنیم.

نوری در پاسخ به این سوال که آیا این مربیان از بین اعضای کمیته فنی خواهند بود یا خیر؟ گفت: مشخص نیست اصلا شاید این دستیاران از خارج از باشگاه باشند هنوز در این مورد تصمیم‌گیری نشده است.

وی در واکنش به این مسئله که باشگاه استقلال در ابتدا صحبت‌ از آوردن تریم می‌کرد اما حالا شفر را به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده و به نظر می‌رسد که این انتخاب به‌خاطر مبلغ پایین قرارداد او بوده که باعث بازی با رسانه‌ها و هواداران شده، تصریح کرد: شما را به خدا خوش‌بین باشید. مبلغ قرارداد او پایین هم نیست، عاقلانه است. قیمت فاتح تریم خیلی بالا و غیر معقول بود. رزومه شفر هم مشخص است و ما چند بار با وی مذاکره کردیم. ما 6 گزینه داشتیم، اما قرار نیست هر 6 گزینه هم سرمربی شوند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درخصوص وضعیت میک مک درموت گفت: او بدنساز بود و بدنساز هم می‌ماند.

نوری با اشاره به آخرین وضعیت مجتبی جباری و سید مهدی رحمتی، خاطرنشان کرد: اینها جزو استقلال هستند و ما با قرارداد دارند. آنها به تمرینات می‌آیند. اصل قضیه، کمک کردن به استقلال است.

وی راجع‌به بسته بودن درهای تمرین استقلال، گفت: درها به‌زودی باز می‌شوند تا همه بیایند. این تیم مال این عزیزان (هواداران) است. امیدوارم آنها به باشگاه فضا و فرصت بدهند.

604

کد خبر: 842249

وب گردی

وب گردی