دوره پرورش حس مذهبی کودکان ویژه معلمین دوره ابتدایی

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری این دوره آشنایی تخصصی معلمین با مباحث حوزه نماز بوده که از همین جهت سعی شده از اساتید متخصص در این حوزه استفاده گردد.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دوره سه روزه پرورش حس مذهبی کودکان ویژه معلمین دوره ابتدایی شهرستان ساوجبلاغ با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد و اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در محل واحد هشتگرد برگزار شد.

سید شاپوررضا شجاعی رئیس واحد در حاشیه بازدید از این دوره گفت: این دوره در راستای تعامل مثبت بین دستگاه ها و نهاد ها به درخواست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در شهریور ماه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

وی افزود در این دوره که تعداد بیش از 1200 نفر از معلمین پایه ابتدایی حضور داشتند با هماهنگی های مرکز تخصصی نماز قم تعداد 12 نفر نیز مبلغ متخصص در این حوزه برای تدریس و آشنایی معلمین حضور داشتند و معلمین را با روش های پرورش حس مذهبی کودکان آشنا نمودند.

شجاعی با تاکید بر اینکه در مدارس بایستی بر پرورش روحیه مذهبی و الگوهای مناسب در بین دانش آموزان فرهنگ سازی خوبی صورت گیرد افزود همین دانش آموزان چند سال بعد وارد دانشگاه ها شده و در تغییر نگرش وباور غیر دینی به دینی بسیار سخت و حتی در برخی مواقع غیر ممکن خواهد شد.

عیسی بابالو رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری این دوره آشنایی تخصصی معلمین با مباحث حوزه نماز بوده که از همین جهت سعی شده از اساتید متخصص در این حوزه استفاده گردد.

وی افزود: این دوره در گذشته بصورت محدود برگزار شده ولی به دلیل استقبال بسیار خوب معملین عزیز و تعامل مثبت مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد که با در اختیار قراردادن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز کارگاه زمینه حضور بیش از 1200 نفر از معلمین و بهره برداری از مباحث تخصصی فراهم گردید.

وی ابراز امیدواری کرد که تعاملات مثبت بین اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد که هر دو در راستای فرهنگ و آموزش کشور تلاش می نمایند ثمرات قابل توجهی را در برداشته و در سطح شهرستان شاهد یک جهش فرهنگی مناسب باشیم.

کد خبر: 842368

وب گردی

وب گردی