کمندانی: نظری درباره داوری ها ندارم/ امیدوارم بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: برنامه ما از مدیریت تا بازیکنان و کادر فنی کسب بهترین جایگاه برای تیم است.

میلاد کمندانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص شرایط فعلی تیمش عنوان کرد: خداراشکر تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد، یک بازی مهم در هفته هشتم لیگ برتر را با تساوی پشت سرگذاشتیم. دیدار با پارس جنوبی برای ما هر دو طرف از اهمیت ویژه ای برخودار بود، هردوتیم برای صدرنشینی به میدان آمده بود و در نهایت به تساوی رضایت دادند. ما روی یک اشتباه دروازه تیممان باز شد و در ادامه باید تلاش بیشتری برای جبران این اشتباه می کردیم.

وی ادامه داد: فوتبال غیر قابل پیش بینی و پراز اتفاقات تلخ و شیرین است، این گل به خودی جای جبران داشت اما با کمی چاشنی بدشانسی موفق به شکست حریف نشدیم. باز هم خدا را شاکریم در دیداری خارج از خانه توانستیم یک امتیاز ارزشمند کسب کنیم. در هفته نهم به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهیم رفت؛ ذوب تیم قدرمندی است و مربیان خوبی دارد. کار سختی پیش رو داریم اما با تمام قوا به مصاف حریف خواهیم رفت تا سه امتیاز خانگی را کسب و فاصله خود را با صدر کم کنیم.

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد در خاتمه افزود: برنامه ما از مدیریت تا بازیکنان و کادرفنی کسب بهترین جایگاه برای تیم است؛ نمی شود چیزی را در فوتبال پیش بینی کرد، ما تا به اینجای کار را خوب پیش رفته ایم اما راه زیادی پیش رو داریم. امیدوارم بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم و هواداران مان را خوشحال کنیم. در خصوص داوری های این چند هفته نظری ندارم و بیشتر سعی میکنم به نظر کارشناسان احترام بگذارم.

601

کد خبر: 842449

وب گردی

وب گردی