تاریخ مصرف شفر گذشته است/ شفر نمی‌تواند تیمی مثل استقلال را شارژ کند/ تعجب می‌کنم یک مربی قدیمی را جانشین منصوریان کردند

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: شفر یک مربی پا به سن گذاشته محسوب می‌شود و همان‌طور که بسیاری از هواداران استقلال، مواردی را به او نسبت می‌دهند، تاریخ مصرفش گذشته است.

امید نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد انتخاب وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: من دورادور شناخت خوبی از شفر دارم. او مدتی سرمربی تیم ملی جامائیکا بود و قبل از اینکه اخراج شود در منطقه کونکاکاف بازی‌های زیادی مقابل آمریکا و مکزیک انجام داد. من هم قاعدتا بازی‌ها را دنبال می‌کردم. به هر حال شفر یک مربی پا به سن گذاشته محسوب می‌شود و همان‌طور که بسیاری از هواداران استقلال، مواردی را به او نسبت می‌دهند، تاریخ مصرفش گذشته است.

وی ادامه داد: به نظر من شفر یک مربی نیست که الان بتواند تیمی مثل استقلال را شارژ کند. واقعا تعجب می‌کنم که استقلال کسی مثل علیرضا منصوریان را برمی‌دارد و یک نفر که واقعا مربی قدیمی است و خیلی جاها کار کرده و چندان موفق نبوده را می‌آورد و جانشین منصوریان می‌کند.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: فکر می‌کنم شفر شناخت زیادی از فوتبال ایران ندارد و چون حداقل تا به حال در ایران کار نکرده، در کادر او باید کسانی باشند که شناخت خوبی از لیگ و فوتبال ایران داشته باشند تا بتوانند به او کمک زیادی کنند. در این مورد باید دقت زیادی داشته باشند تا بهترین دستیاران را برای شفر انتخاب کنند. با این کار شاید حداقل شانس اینکه بتواند مثل برانکو در پرسپولیس موفق باشد را پیدا کند.

نمازی در پایان گفت: برانکو نسبت به شفر، برتری دارد چون بالاخره چندین سال به عنوان سرمربی تیم ملی در ایران کار کرده و با اخلاقیات ایرانی‌ها آشناست. او با لیگ ایران هم آشنایی داشته و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

604

کد خبر: 842465

وب گردی

وب گردی