برای امنیت مرزها تا پای جان  ایستاده ایم

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمام توان خود را برای حفظ منافع ملی ، حفاظت از مرزهای ایرانی اسلامی و پایداری امنیت به کار می گیرد . برای امنیت مرزها تا پای جان ایستاده ایم .

به گزارش ایسکانیوز، امیرسرتیپ نعمتی که در منطقه رزمایش اقتدار حضور دارد گفت: نیروی زمینی ارتش در طول سال توان رزمی نیروهای خود را در همه رسته ها آزمایش می کند و در این رزمایش نیز تمامی رسته ها و یگان های نیروی زمینی از جمله مخابرات ، پهپاد ، توپخانه ، هوانیروز ، راکت انداز ، زرهی ، واکنش سریع و نیروهای ویژه اقتدار ،تحرک و چابکی خود را آزمایش کردند .

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: یکی از فرق های این رزمایش با رزمایش های گذشته در ابلاغ مرحله ای است، همه یگان ها آماده رزمایش هستند و هیچ کدام از یگان ها از مرحله بعد باخبر نیستند و ما کمتر از 24 ساعت یگان هایی از مرکز را در این منطقه حاضر کردیم که این نشان از آمادگی و چابکی نیروی زمینی ارتش دارد.

سرتیپ نعمتی افزود: ارتش به هیچ وجه وارد قسمت سیاسی اتفاقات اخیر منطقه نخواهد شد اما تمام توان خود را برای حفظ منافع ملی ، حفاظت از مرزهای ایرانی اسلامی و پایداری امنیت به کار می گیرد . برای امنیت مرزها تا پای جان ایستاده ایم .

وی گفت : این رزمایش در غرب و شمال غرب کشور در حال برگزاری است و یکپارچگی ، هماهنگی و همکاری کامل میان نیروهای ارتش و سپاه وجود دارد .

امیرسرتیپ نعمتی گفت: هدف ما از اجرای این رزمایش امنیت مناطق مرزی، ایجاد هماهنگی بین تمام رده های فرماندهی و اجرایی یگان های شرکت کننده در رزمایش، بالا بردن توان جسمی و روحی، شناسایی نیروهای نخبه ای که باید مسئولیت های فرماندهی در رده های مختلف را در سال های آتی بعهده گیرند و شناسایی نقاط ضعف و قوت است.

جلسات متعددی بعد از رزمایش برگزار خواهد شد و روی تک تک محاسن و اشکالات برنامه ریزی می شود و این برنامه ها در آموزش ها جاری می شود

وی گفت: این رزمایش همزمان در چند نطه و همزمان با رزمایش سپاه و عراق و ارتش و عراق اهداف اصلی از رزمایشات مشترک تبادل تجربیات بین نیروهاستن و هماهنگی بین فرماندهان دو طرف و شناختن ارتش ها از خصوصیات رزمایسش مشترک است و پیام های خاصی را هم برای همه دارد که بالاترین آن بالا بردن امنیت در این منطقه است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: این رزمایش در اقلیم جغرافیایی مختلف و با توجه به نوع تهدیدات صورت می گیرد و به صراحت می گویم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز آماده مقابله با هر تهدیدی است .

704

کد خبر: 842490

وب گردی

وب گردی