تهران- ایسکانیوز،پلاس+/ یک نماینده مجلس نقش مردم و جوانان را مهم می داند و عقیده دارد بحث جوانان در دانشگاه باید مورد تمرکز قرار بگیرد. با این حال  او میگوید : احتمال دارد گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی پس از قرائت در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری نهایی به قوه قضائیه ارسال شود هر چند باید دید تعاملات بین دانشگاه و مجلس تا کجا پیش خواهد رفت.

فتح الله حسینی نماینده مجلس در مورد اقدام جدی کمیسیون تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد در باب جوانان به ایسکانیوز می گوید: جوانان ما دارای ارزش بالا و سرمایه های ملی هستند چرا که در کشور نخبه و با استعداد فراوان است. حال باید مجلس و دانشگاه آزاد بکوشد تا جوانان به اهداف خود برسند و به شکلی جدی رضایت خانواده ها و دانشجویان را جلب کند.

او ادامه داد: مجلس همیشه پشتوانه و کمک حال دانشگاه آزاد بوده است و امیدوارم اینبار هم در طرح تحقیق و تفحص موفق و رو به حرکت باشد.

حسینی عقیده دارد، خطاکاران باید از مردم عذر خواهی کنند و دراینباره می گوید: هر کسی در نقش و سمت خود اگر خطایی انجام داده و مقصر است، باید از مردم عذر خواهی کند و خود مسئول پاسخگویی به اشتباهاتش باشد. خوشبتانه کارهایی که دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون انجام داده قابل تقدیر و تشکر است. او افزود : آقای دانشجو و میرزاده گزارش مکتوب خود را مدت ها پیش به کمیسیون تحویل داده اند و این گزارش ها بررسی شده است گزارش آقای جاسبی هم بررسی  میشود و حالا تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد که یک ارگان علمی است با تسلط و شفافیت بیشتری بررسی خواهد شد .

احتمال دارد گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی پس از قرائت در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری نهایی به قوه قضائیه ارسال شود باید دید تعاملات بین دانشگاه و مجلس تا کجا پیش خواهد رفت .
کد خبر: 84250

وب گردی

وب گردی