تشیع  پیکر شهید زینی‌وند

پیکر سرگرد شهید «حمید زینی‌وند» که روز عاشورای حسینی در حین انجام وظیفه در درگیری طایفه‌ای در دره‌شهر به شهادت رسید، با حضور مردم و نیروهای نظامی و انتظامی در دره‌شهر تشییع شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار «نورعلی یاری» فرمانده انتظامی استان در این مراسم اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی مفتخر است سربازی رشید و مدافع ولایت را تقدیم انقلاب کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گرانقدر گفت: جای تاسف دارد در شهرستانی با این قدمت و فرهنگ غنی همچون اتفاقی رخ می دهد که یک مأمور نیروی انتظامی که از بین همین مردم است جان خود را از دست می دهد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با ابراز گله‌مندی از چنین رفتارهایی که از برخی افراد سر می‌زنند گفت: مدافعان حرم که در خارج از مرزهای میهن اسلامی در برابر دشمنان دین اسلام مبارزه می‌کنند به سلامت به آغوش خانواده هایشان باز می‌گردند ، آن وقت در این مرز و بوم با فرهنگ که مردمان آن سابقه ای درخشان در سال‌های دفاع مقدس دارند چنین اتفاقی جای تاسف و تأمل دارد.

یاری با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مسببان و عاملان شهادت رئیس کلانتری مرکزی شهرستان دره‌شهر از مصلحان ریش سفیدان و بزرگان خواست برای حل منازعات طایفه ای وارد میدان شوند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان ضمن تقدیر از صبر و ایستادگی خانواده این شهید گرانمایه خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با عاملان شهادت این مامور فداکار نیروی انتظامی شد.

901

کد خبر: 842535

وب گردی

وب گردی