پایان ۲ ماه زندگی مخفیانه پسری که پدرش را کشت

پسر ناخلف که در اقدامی جنون آمیز اقدام به قتل پدرش کرده و از محل حاثه متواری شده بود ۲ ماه پس از حادثه در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر ۱۲ مرداد ماه فردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و گفت:داخل خانه اش مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و نیاز به کمک دارد ؛ بلافاصله با دریافت نشانی فرد تماس گیرنده در منطقه ی لویزان – خیابان شهید فرشادی ، موضوع به کلانتری ۱۰۲ پاسداران اعلام و همزمان ، مأموران کلانتری ۱۰۲ بهمراه تیم اورژانس در محل حاضر شدند .

با ورود مأموران به داخل یک خانه مسکونی ، پیرمردی ضمن معرفی خود بنام "ذبیح الله" ( متولد ۱۳۲۰ ) در اظهاراتی کوتاه به مأمورین اعلام داشت که توسط پسرش بنام مجید ( متولد ۱۳۶۳ ) مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است .

با وجود انتقال "ذبیح الله . ر" به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی ، ۱۳ مرداد به کلانتری ۱۰۲ پاسداران اعلام شد که این شخص به علت خونریزی و جراحت های شدید ناشی از اصابت جسم تیز به قسمت های مختلف بدن ( کمر ، کتف و گردن ) فوت نموده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

پایان ۲ ماه زندگی مخفیانه قاتل/ مقتول قبل از مرگ قاتل را لو داد

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام تحقیق از خانواده ی مقتول اطلاع پیدا کردند که "مجید" اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر دارد و یک بار نیز پدرش او را به قصد ترک مصرف موادمخدر به کمپ ترک اعتیاد منتقل نموده ؛ پس از آن و بواسطه ادامه اعتیاد مجید به مصرف موادمخدر اختلاف شدیدی مابین این پدر و پسر ایجا شده بود .

با توجه به بلامکان بودن "مجید" ، کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی محل تردد مجید در محدوده خیابان جشنواره در شرق تهران شده ، این محل را تحت مراقبت های نامحسوس پلیسی قرار داده و سرانجام در ساعت ۲۳:۰۰ دوشنبه ۱۰ مهرماه مجید در همان اظهارات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت و ضرب و جرح شدید پدرش با سلاح سرد اعتراف کرد و در خصوص روز حادثه به کارآگاهان گفت : روز حادثه ناگهان پدرم شروع کرد به مسخره کردن من ؛ من نیز چاقو کشیده و چند ضربه ی چاقو به او زده و به سرعت از خانه خارج شدم .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

706

کد خبر: 842587

وب گردی

وب گردی