مسابقات «چراغ راه هدایت» ویژه زائرین عتبات دانشگاهیان برگزار می شود

به همت ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان چهارمین دوره مجموعه مسابقه «چراغ راه هدایت» ویژه زائرین هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان برگزار می‌‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، چهارمین دوره مجموعه مسابقه «چراغ راه هدایت» ویژه هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، این مسابقه در 5 فصل اصلی حین و بعد از سفر طراحی شده است که زائرین عتبات دانشگاهیان می‌توانند در مسابقات فرهنگی هنری آن شرکت کنند.

بخش اول مسابقه کتابخوانی حین سفر و از کتبی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد برگزار خواهد شد، بخش دوم مسابقه کتابخوانی از کتب «هشت بهشت» و «مفاتیح دانشجویی (زیارت جامعه کبیره)» طراحی شده است و به صورت اینترنتی در سامانه ثبت نام عتبات برگزار خواهد شد.

فصل‌های بعدی این مسابقه که ویژه بعد از سفر عتبات است؛ شامل شعر، داستان، سفرنامه (حداقل در 5 صفحه 4A و عکاسی به صورت حرفه‌ای و موبایلی است. محوریت و موضوع این مسابقه‌ها «ثبت نام در عتبات دانشگاهیان تا پذیرفته شدن در قرعه کشی؛ اعزام و حضور در اعتاب مقدسه» در نظر گرفته شده است.

زائرین دانشگاهی می‌توانند با ارسال عکس‌های خود که با دوربین دیجیتال یا موبایل از حرمین شریفین، عکس‌های دسته جمعی در اماکن زیارتی، سلفی و عکس‌هایی که با موبایل در طول سفر گرفته شده، در این مسابقه شرکت کنند.

مهلت ارسال آثار تا پایان آبان ماه سال 1396 است و زائرین می‌توانند در تمامی بخش‌های مسابقه شرکت کنند و آثار خود را به صورت تلگرامی، ایمیل و یا از طریق پست برای ستاد عتبات دانشگاهیان ارسال کنند.

لازم به ذکر است، برای برگزیدگان این مسابقه جوایز ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و در هر بخش به ترتیب برای نفرات اول، کمک هزینه سفرهای زیارتی به مبالغ ده میلیون ریال، نفر دوم، هفت میلیون ریال و نفر سوم، پنج میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

کد خبر: 842642

وب گردی

وب گردی