آخرین فرصت دانشجویان علم و صنعت برای شرکت در آزمون دوره  HSE

آخرین فرصت دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی 94 دانشکده های مهندسی برق، مکانیک، شیمی،کامپیوتر، مواد، فناوری های نوین و دانشکده های فیزیک و شیمی دانشگاه علم و صنعت برای شرکت در آزمون دوره های ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) ، روز شنبه 15 مهرماه 96 از ساعت 10 -12 اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دانشگاه علم و صنعت، این آزمون برای دانشجویان ورودی 94 دانشکده های مذکور دیگر تکرار نخواهد شد و چنانچه این دانشجویان موفق به کسب نمره قبولی از دوره HSE نشوند، مجوز دفاع از پایان نامه به آنان داده نخواهد شد.
فایل های دوره ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) جهت مشاهده و مطالعه در سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه به نشانی http://vu.iust.ac.ir بارگزاری شده و دسترسی به آن در تمام ساعت امکان پذیر می باشد.
دانشجویان می بایست در زمان و ساعت مشخص شده (از ساعت 10 تا 12 روز شنبه 15 مهرماه 96) به بخش اطلاعیهHSE در سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه به نشانی http://vu.iust.ac.ir مراجعه و با وارد کردن شماره دانشجویی خود به عنوان نام کاربری و رمز عبور، اقدام به شرکت در آزمون نمایند.
گفتنی است سایر دانشجویان دانشگاه نیز حتما مطابق اطلاعیه های بعدی که از اواسط مهرماه متعاقبا اعلام خواهد شد می بایست در دوره HSE شرکت نموده و موفق به کسب نمره قبولی در آن شوند.
دانشجویان در صورت بروز مشکل یا سوالی در خصوص آزمون HSE می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن داخلی 6163 و 2363 تماس حاصل نمایند.

کد خبر: 842760

وب گردی

وب گردی