حسن عباسی:  می‌خواهند با ربا و علوم انسانی تثلیثی مردم را به جهنم ببرند

رئیس اندیشکده یقین گفت: با ربا و علوم انسانی تثلیثی می‌خواهند مردم را با اجبار به جهنم ببرند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین در هیات حضرت ابوالفضل العباس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شرق ضمن اشاره به جامعه شناسی صدر اسلام از دیدگاه امام سجاد (ع.) گفت: امام سجاد جامعه صدر اسلام را به ۶ دسته شامل شیر‌ها یا سیاسیون، گرگ‌ها یا تجار، روباه‌ها یا مداحانی که از دین ارتزاق می‌کرده اند، سگ‌ها یا کسانی که از دست زبان آن‌ها ترس و هراس وجود داشته است، خنزیر یا خوک‌ها که شامل منخث‌ها یا انسان‌های خنثی می‌شوند و بره‌ها یا مومنین تقسیم بندی کرده اند که چهار گروه اول پوست بره‌ها یا مومنین را می‌درند، گوشتشان را می‌خورند و استخوان هایشان را می‌شکنند.

وی با بیان اینکه امروز ۶ قشر مد نظر امام سجاد (ع) را در جامعه خود مشاهده می‌کنیم، افزود: امروز شیر‌ها یا همان سیاسیون جامعه، غالبند و هیچ گاه هم نمی‌خواهند مغلوب شوند، وضعیت گرگ‌ها یا همان تجار را هم در اقتصاد سوداگری می‌بینیم، برخی از رسانه‌ها هم مانند سگ‌ها عمل می‌کنند و گروههای مختلف همچون ورزشکاران، هنرمندان و دیگر گروه‌ها در معرض مطالب آن‌ها هستند.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه وقتی توده و یا خنزیر‌ها خنثی باشند آن چهار طبقه اول یعنی شیرها، گرگ ها، روبا‌ها و سگ‌ها قدرت می‌گیرند و اینجاست که قطعا حسین بن علی‌ها ذبح می‌شوند، بیان کرد: اهل دین به مانند دوره کنونی در هیچ دوره‌ای قدرت نداشته اند به گونه‌ای که امروز ۳۹ سال از استقرار حکومت اسلامی در کشورمان می‌گذرد و متاثر از این حکومت نیز شاهد حرکت‌های نهادینه شده در کشورهای مختلف دنیا از جمله نیجریه، یمن، سوریه، عراق و دیگر کشور‌ها هستیم؛ البته این اقتدار با وجود مشکلاتی که وجود دارد به دست آمده است به عنوان نمونه همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز مطرح کرده اند ما هنوز دولت اسلامی تشکیل نداده ایم.

عباسی تصریح کرد: هنوز ۱۴۰ زیر نظام ما از ساختار قوه قضائیه گرفته تا بورس و بانک‌ها هیچ کدام اسلامی نشده اند.

وی با اشاره به این که غرب به دنبال به راه انداختن جنگ‌های مذهبی ۳۰ ساله بین شیعه و سنی است افزود: ۴۰۰ سال پیش به دنبال جنگ‌های مذهبی بین کاتولیک‌ها و پروتستان‌ها نیمی از مردم اروپا از بین رفتند و امروز نیز غربی‌ها می‌خواهند این بلا را بر سر مسلمانان بیاورند تا در نهایت دین اسلام را کنار بزنند.

رئیس اندیشکده یقین گفت: رهبر معظم انقلاب با پی بردن به توطئه غربی‌ها برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی از بزرگان این مذاهب خواستند که در قبال وهابیت و شیعه انگلیسی موضع گیری کنند که اینگونه هم شد.

عباسی با اشاره به اینکه یک میلیارد و دویست میلیون نفر اهل سنت داریم تصریح کرد: تعداد و هابیت ۵ میلیون نفر است با این وجود اهل سنت پس از درخواست رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که و هابیت جدایی از اهل سنت است. در هر حال با این موضوع گیری بنیان‌های وهابیت زیر سوال رفت.

وی بیان کرد: احزاب فرانسوی همزمان با تشییع شهید حججی در کشورمان حضور داشتند آن‌ها به سر بریدن توسط وهابیت اشاره کردند که ما نیز به آن‌ها گفتیم که و هابیت ۱۴۰۰ سال است به این اقدام دست میزنند و همانهایی که سر امام حسین علیه السلام را بریدند امروز سر شهید حججی را از بدنش جدا کردند.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه هرگاه قسط برقرار شود حکومت آرمانی حق محقق خواهد شد افزود: کارکرد اصلی اسلام قسط است، اما این کارکرد مغفول مانده و به جای آن به مسائل دیگر پرداخته شده است.

عباسی افزود: عوام جامعه به دنبال قسط هستند، اما چون خواص و به ویژه خواص اسلامی قوام به قسط نیستند به همین دلیل قسط محقق نشده است.

عباسی بیان کرد: الان یکی از اهداف اصلی ما این است که گفتمان قسط را تعریف کنیم البته قسط با عدالت مارکسیست‌ها و آزادی مورد نظر لیبرال‌ها متفاوت است.

وی بدهی اقتصادی جهانی را ۶۲. ۴ دهم تریلیون دلار اعلام کرد و افزود: سالانه ۳. ۵ تریلیون دلار به بدهی جهانی افزوده می‌شود البته این در حالی است که کل درآمد دنیا ۴۵ تریلیون دلار است، اما میزان بدهی جهانی به ۶۲. ۵ تریلیون دلار افزایش یافته است و این میزان بدهی نیز در آخر دولت ترامپ به ۷۵ تریلیون دلار می‌رسد.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه دنیا به چاپ پول بدون پشتوانه بدهی دارد تصریح کرد: امروز وقتی که دولت‌ها پول کم می‌آورند پول چاپ می‌کنند که در برخی از کشور‌ها مانند آمریکا این وضعیت به وضعیت قرمز رسیده است وکشورهایی مانند ایران نیز در مراحل بعدی قرار دارند.

عباسی با اشاره به اینکه اقتصاد جهانی ظرفیت این همه بدهی را ندارند افزود: بنابراین نیاز به یک انقلاب جهانی هستیم به گونه‌ای که یا باید لیبرالیسم را کنار بگذاریم و یا یک جنگ جهانی در بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز نرم افزار لیبرالیسم ویروسی شده افزود: سوال این است که سیستم عاملی که می‌تواند قسط را برقرار کند چیست؟ مشکلی که ما در جامعه خود داریم این است که انگاره‌های اسلام به درستی پیاده نشده در واقع هر کجا موفقیتی بوده آن را به خاطر عمل به انگاره‌های اسلام به دست آورده ایم و هر جا شکست خورده ایم این شکست به خاطر استفاده از انگاره‌های منحط غربی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در کشورمان از وجود ۱۳ سرلشکر اقتصاددان بهره‌مند هستیم و امروز مستشاران ما با حضور در لبنان، عراق و سوریه مستشاران ترکیه‌ای اروپایی و آمریکایی را پشت در گذاشته اند اظهار کرد: قواعدی را که از کفار گرفته و آن‌ها را در جامعه پیاده کرده ایم همه چیز را نابود ساخته اند به عنوان نمونه امروز سیستم بانکداری همه چیز را نابود کرده است.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه علوم انسانی اعم از روانشناسی، قتصاد، فلسفه، علوم سیاسی و علوم اجتماعی که در دانشگاه‌های کشورمان تدریس می‌شوند غربی و تثلیث است و آنگاه می‌گویند که جوانان دین گریز شده اند تصریح کرد: مبنای معرفتی که به جامعه داده این غلط است، چون به جای اینکه گفتمان توحیدی را رقم بزنیم تثلیث را در دانشگاه رقم زده ایم.

عباسی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه کرمانشاه ۱۲۰ لایه تثلیث را در متون روانشناسی استخراج کرده اند افزود: اگر می‌خواهیم حیات اسلامی داشته باشیم و قسط را پیاده کنیم باید به قواعد اسلامی عمل نماییم.

وی با بیان اینکه وقتی رهبر معظم انقلاب می‌گویند که مبنای علوم انسانی غیر توحیدی است صدایی از ۷۰ هزار نفر از استاد دانشگاه ما در بیامد افزود: نسلی از جوانان ما در حوزه و دانشگاه باید شکل بگیرد که ذهنم توحیدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه اگر امسال شهید حججی سر بریده می‌شوند و زنان و مردان ما قدردان این شهدا هستند به دلیل این است که فطرت این مردم پاک است اضافه کرد: هجرت مسئله اساسی زندگی ماست و از معرفت توحیدی می‌آید.


رئیس اندیشکده یقین اظهار کرد: شهید حججی به مانند امام حسین جان خودش را فدا کرد و مانند او شهید شد. در واقع انسان هایی که نگاه توحیدی دارند و هجرت می‌کنند اهل قسط می‌شوند و این گونه امکان ظهور فراهم خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه برای هجرت باید نگاه توحیدی داشته باشیم اظهار کرد: امروز داعش مدعی است که توحیدی عمل می‌کند با این وجود آن‌ها این ادعا را ندارند که می‌خواهند همه را به بهشت ببرند بلکه هدفشان این است که با کشتن مردم خود به بهشت بروند و این در حالی است که پیامبر (ص) حریص بود که همه را به بهشت ببرد.

وی اضافه کرد: تبیین اینکه مردم را به جهنم ببرند کار دشواری نیست مثلاً وقتی که در مورد ربا واکنشی نشان داده نمی‌شود، بورس ما قمار است و علوم انسانی تثلیثی هستند معنی اش این است که می‌خواهند به اجبار و کشان کشان مردم را به جهنم ببرند.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه کارکرد دین قسط و ساخت درونی هجرت است گفت: باید هجرت توحید و قسط را در جامعه به یک گفتمان عمومی تبدیل کنیم.

عباسی اظهار کرد: باید معرفی چهره اسلام از طریق یک دریای عظیم به نام قرآن و عمل چهارده معصوم انجام شود به این نامش جهاد کبیر است.

وی دانشجویان را به مطالعه کتاب تفسیر تسنیم آیت‌الله جوادی آملی، مجموعه آثار آیت الله مصباح یزدی و کتاب‌های اربعه شیعه در راستای افزایش معرفت دینی دعوت کرد و افزود: سازمان ملل نگران افزایش حرام زادگی در جهان است از طرفی آلمان هم همجنس بازی را در این کشور قانونی کرده و پیش از این نیز این اتفاق در آمریکا و انگلیس افتاده است با وجود این مسائل امروز حرام زادگی در کشورمان صفر یا ناچیز است به همین دلیل فرانسوی ها، روس‌ها و آلمان‌ها از ما می‌پرسند که چگونه می‌توانند گوهر خانواده را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه حلال زادگی سرمایه‌ای است که حاصل عفت مادران و غیرت مردان ماست، افزود: فطرت مردم ما پاک است و ریشه این فطرت پاک در حلال زادگی است.

کد خبر: 842877

وب گردی

وب گردی