کلانتری ها،  ناجای کوچک  هستند

رئیس پلیس پایتخت، سردار رحیمی گفت :امروز به تناسب بالا رفتن انتظارات از پلیس، نیروی انتظامی تلاش می کند خود را در جهت تعالی بخشیدن و تامین خواسته های مردم ارتقا دهد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر،سردار حسین رحیمی در جمع کارکنان کلانتری ها و راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه باید تحولی را در خدمت گرانبها ارش خبرنگار مهر، و ارزشمندی که به مردم جامعه می دهیم، ایجاد کنیم، اظهارداشت: اگر همت، تدبیر، تمهیدات، هوشمندی، تعقل، ابتکار، پشتکار و جهد و جهاد شما نباشد هیچ اتفاقی نمی افتد از این رو باید از خودتان شروع کنید چرا که مکنا زمانی اتفاق می افتد و به درستی عینیت می یابد که این مدیریت کیفیت را اول از خودتان شروع کنید.

وی افزود:کلانتری ها ناجای کوچک هستند و در کلانتری ها همه ماموریت های مهم و استراتژیک ناجا مستقر است.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه نباید دچار روزمرگی شوید که روزمرگی انسان را به مرده ای متحرک تبدیل می کند ، خطاب به روسا و مسئولان حاضر در جلسه، عنوان داشت: اراده، پشتکار، خلاقیت و ابتکار و باور ایجاد کردن در خود و مجموعه تحت امر یکی از اولویت های کاری باید باشد ؛ باید همه اندیشه خود را صرف ارائه پاسخگویی مطلوب به شهروندان کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فضای ارائه خدمت رسانی به مردم باید روز به روز بهتر شود، اظهار داشت: اولین ماموریت نیروی انتظامی استقرار نظم و امنیت و برخورد با مخلان آن و انضباط اجتماعی است ؛ تا این دو موضوع محقق نشود ارتقا احساس امنیت در جامعه مشاهده نخواهد شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه ماموران راهور و کلانتری ها باید هم افزایی داشته باشند بیان داشت: مجموعه کلانتری ها و راهور از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار هستند از این رو هرچه این دو بهتر ماموریت های خود را به انجام رسانند احساس امنیت ارتقا یافته و رضایت مردم از پلیس نیز افزایش خواهد یافت.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به یکی از سخنان گهر بار مقام معظم رهبری که می فرمایند «در جمهوری اسلامی ایران هر جا که قرار گرفته اید همان جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است»، افزود: این که می گوئیم کلانتری ها ، ناجای کوچک هستند یعنی اینکه همه ماموریت های مهم و استراتژیک ناجا در کلانتری ها مستتر است.

705

کد خبر: 842891

وب گردی

وب گردی