معضلات اجتماعی محله راه آهن کاهش یافت

شهردار منطقه 11 از پایان معضلات اجتماعی بوستان ورودی پایتخت در میدان راه آهن خبر داد وگفت: با بهسازی بوستان و همکاری نیروی انتظامی بوستان امیریه از وجود معتادان پاکسازی و برای استفاده خانواده ها آماده سازی شده است.

به گزارش ایسکانیوز نصرالله آبادیان در این باره گفت: بوستان امیریه که در ابتدای خیابان ولی عصر (عج) قرار گرفته است؛ از مدت ها پیش به دلیل وجود معتادان و کارتن خواب ها با معضلات اجتماعی بسیاری روبه به رو بوده که این امر موجب شد تا خانواده ها برای استفاده از این بوستان دچار مشکل شوند.

وی افزود: با اقدامات انجام شده و همکاری فی مابین کلانتری 115 رازی و مدیریت شهری اقدامات عمرانی، زیبا سازی و بهسازی پارک امیریه؛ سرانجام مشکلات این بوستان رفع شد و هم اکنون در آستانه بهره برداری قرار گرفته است.

به گفته آبادیان محصور کردن بوستان با نصب نرده، جابه جایی ایستگاه اتوبوس در ابتدای خیابان ولی عصر (عج)، واکاری فضای سبز و نصب کفپوش در زمین بازی کودکان، رنگ آمیزی و زیبا سازی محیطی از جمله اقداماتی بود که با بالاترین استانداردها در کنار برنامه های جمع آوری و ساماندهی معتادان و کارتن خواب ها انجام شده است.

شهردار منطقه 11 گفت: بوستان امیریه با هدف ایجاد بوستان ویژه خانواده ها در جنوب تهران بهسازی شده است و از این پس اهالی محل می توانند از فضای بوستان حداکثر بهره را ببرند.

همچنین سرهنگ مرتضی بیرانوند رییس کلانتری 115 رازی در این باره گفت: «به مردم قول داده بودیم با جمع‌آوری معتادان و اجرای طرح‌های امنیتی مناسب، بوستان را برای خانواده‌ها امن کنیم. این کار خیلی زودتر از اجرای طرح امنیت محله‌محور در بوستان امیریه اجرا شد که یکی از 2 نقطه آسیب‌خیز منطقه از نظر حضور معتادان بود. با حضور 24ساعته مأموران موفق شدیم 180معتاد را شناسایی و جمع‌آوری و با همکاری دستگاه‌های مسئول، آنان را به مراکز ترک اعتیاد شهرداری منتقل کنیم. مردم امروز می‌بینند که در بوستانشان و خیابان‌های اطراف آن حتی یک معتاد هم حضور ندارد. چون بوستان برای حضور افراد مسئله‌دار ناامن شده است.»

700

کد خبر: 842896

وب گردی

وب گردی