نخستین همایش ملی "کرمانشاه و زندگی شهری" برگزارمی‌شود

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه، از برگزاری نخستین همایش ملی «کرمانشاه و زندگی شهری» طی ۲۴ مهر امسال خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، فرهاد دانش نیا امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دانشکده علوم اجتماعی کرمانشاه برگزار شد، از برگزاری نخستین همایش ملی «کرمانشاه و زندگی شهری» خبر داد و گفت: این همایش یکروزه ۲۴ مهر در محل سالن همایش علیمحمدی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزارمی شود.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: این همایش در ۳ محور تعاملات اجتماعی، دیپلماسی شهری و فضای شهری برنامه ریزی شده است.

وی، هدف از برگزاری این همایش را تبیین و تجزیه و تحلیل ارتباطات اجتماعی در کرمانشاه عنوان کرد و گفت: این همایش بسیار در حیات شهری می تواند تاثیرگذار باشد.

دانش نیا بیان داشت: تا کنون حدود ۷۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که پس از بررسی ۵۰ مقاله تایید و در نهایت ۱۰ مقاله د روز همایش ارائه خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری ۲ برنامه جانبی در این همایش خبر داد و خاطر نشان کرد: نمایشگاه عکس از حیات شهری با محوریت تعاملات اجتماعی در روز همایش برپا خواهد شد.

وی افزود: برپا کردن نمایشگاه کتاب و مجموعه ای از اسنادی که در خصوص کرمانشاه تبیین شده است از دیگر برنامه های جانبی است که سعی بر این است به یک اتاق فکر برای جمع آوری کتب کرمانشاه شناسی تبدیل شود.

دانش نیا تصریح کرد: این همایش در طول سال با عناوین مختلف ادامه خواهد داشت و در نظر است همایش بعدی با عنوان «اقتصاد شهری و چگونگی برنامه ریزی برای شکل دادن به درآمدهای پایدار کلان شهر کرمانشاه» را برگزار کنیم.

902/

کد خبر: 843030

وب گردی

وب گردی