آماده سازى مرز خسروى در کرمانشاه برای تردد زائران مراسم اربعین

وزیر کشور با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در برگزاری مراسم اربعین حسینی گفت: اقدامات لازم در زمینه تامین زیر ساخت ها انجام گرفته و تلاشمان این است که در سال جاری بتوانیم از مرز خسروی در استان کرمانشاه تردد زائرانمان را داشته باشیم .

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز چهارشنبه 12 مهر ماه در بدو ورود به کرمانشاه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموعه جابه‌جایی هایی که در استان ها داریم امروز این تغییرات نوبت به استان کرمانشاه رسیده تا از زحمات آقای رازانی استاندار سابق این استان تقدیر و تشکر کرده و استاندار دیگری را به مردم عزیز این استان معرف کنیم و ایشان نیز توفیق خدمت به مردم این منطقه را خواهند داشت.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در برگزاری مراسم اربعین حسینی گفت: تمام مقدمات کار فراهم شده و اقدامات لازم در زمینه تامین زیر ساخت ها انجام گرفته و تلاشمان این است که در سال جاری بتوانیم از مرز خسروی در استان کرمانشاه تردد زائرانمان را داشته باشیم و در همین زمینه نیز بنده چندبار با مقامات عراقی مذاکره داشته ام و هم اکنون نیز معاون امنیتی وزارت کشور در عراق حضور دارد و روز گذشته با وزیر کشورعراق مذاکره داشته است.

وزیر کشور اضافه کرد: مقدمات کار در هر دو کشور آماده است و ان شاء الله تا اربعین اتفاق خاصی نیفتند تا مانع از انجام کارها شود.

رحمانى فضلى تاکید کرد: هر دو کشور موافق هستند این کار انجام شود و برای استان کرمانشاه نیز این کار تجربه جدیدی است لذا با ظرفیت و امکاناتی خوبی که در مرز خسروی وجود دارد به نظر می رسد این استان می تواند خدمات مناسب خوبی به زائرن ارائه کند.

901

کد خبر: 843033

وب گردی

وب گردی