مجامع بین‌المللی که ادعای حقوق بشر دارند در برابر ظلم به مسلمانان جهان سکوت کرده‌اند

مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر با بیان این که شهدای مدافع حرم جان خود را نثار کردند اما تن به ذلت ندادند، گفت: مجامع بین‌المللی که ادعای حقوق بشر دارند در برابر ظلم به مسلمانان جهان سکوت کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، عقیله ملازاده امروز در همایش رهروان زینبی مازندران با ندای لبیک یا زینب(س) در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری اظهار داشت: یکی از اهداف قیام امام حسین(ع) تشکیل حکومت اسلامی و کنار زدن ظلم از جامعه بود و امام حسین(ع) به ما یاد می‌دهند تن به ذلت ندهیم.

وی افزود: شهید رادمهر همیشه می‌گفت نباید دست به روی هر کسی دراز کنیم و امروز هم مدافعان حرم برای نابودی ظلم و برای امنیت کشور با گروه‌های تکفیری مقابله کردند.

مادر شهید رادمهر با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم جان خود را نثار کردند اما تن به ذلت ندادند، تصریح کرد: مجامع بین‌المللی که ادعای حقوق بشر دارند در برابر ظلم به مسلمانان جهان سکوت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه زنان امروز ما باید عفاف و حجاب را درک و در خود اجرا کنند، گفت: متاسفانه امروز برخی زنان در جامعه طوری حضور پیدا می‌کنند که به قرآن هتک حرمت می‌شود.

ملازاده با اشاره به اینکه وصیت نامه‌های شهدا به ما پیام می‌دهند که باید حجاب و عفاف خود را حفظ کنیم، تصریح کرد: برخی از بانوان در انتخاب پوشش خود فرهنگ غلط غرب را انتخاب می‌کنند که این مسئله اشتباه است.

وی با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس برای حفظ حجاب و امنیت کشور رفتند و شهید شدند و نباید رشادت‌های آنها فراموش شود، گفت: بانوان به‌جای فرهنگ غربی فرهنگ فاطمی را برای خود انتخاب کنند.

زینب(س) کربلا را بقا و استمرار داد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز در این مراسم گفت: اگر حضرت زینب(س) نبود واقعه کربلا فراموش می‌شد و امروز استمرار واقعه کربلا و آگاهی از مظلومیت امام حسین(ع) را مدیون این شخصیت هستیم.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم مانند سربازان امام حسین(ع) در حال مقابله به گروه‌های تکفیری هستند و در مقابل داعشی‌های بی دین در لشکر یزید هستند.

وی تاکید کرد: شهید حججی بازیگر سوپراستار سینما نبود، بازیکن فوتبال نبود، شهید حججی چهره مشهور نبود اما همه دیدید که چه تعداد در مراسم تشییع این شهید والامقام شرکت کردند.

حیدری با بیان اینکه استکبار جهانی از محبوبیت شهید حججی واهمه دارد و این را خوب بداند در دامان انقلاب شهید حججی‌ها پرورش یافته‌اند، گفت: شهید حججی محبوب دل‌های مسلمانان شد و ما به داشتن چنین جوانی افتخار می‌کنیم.

وی تاکید کرد: همه شهدای مدافع حرم در وصیت‌نامه‌های خود از ولایت فقیه صحبت به میان آوردند و بر حمایت از ولی فقیه تاکید کردند.

تقویت ولایت‌پذیری در جامعه زینبی

حجت الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری نیز تاکید کرد: اگر زیر چتر ولایت فقیه باشیم در دایره اسلام قرار خواهیم داشت و پیرو حضرت زینب(س) هستیم.

وی افزود: دشمنان اسلام در دوران امام حسین(ع) با دین پیامبر گرامی اسلامی مخالف بودند و آن دینی که خود آنها می‌گفتند مردم باید پیروی می‌کردند.

مشاور نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه جدایی دین از سیاست گفتمان نفاق است و برخی افراد در محرم و در طول سال این مسئله را مطرح می‌کنند، گفت: دشمنان در شرایط کنونی به‌دنبال ولایت‌ستیزی است تا مردم را از انقلاب و اسلام دور کنند.

وی با بیان اینکه جریان نفاق ادامه دارد و تمام هجمه‌های آنها به سمت ولی فقیه است و با ایجاد نفاق در جامعه می‌خواهند کشور را دچار اختلاف کنند، تصریح کرد: اگر کشور ما آرامش دارد به برکت ولی فقیه است و برای امنیت و آرامش کشور باید از ولایت فقیه حمایت کنیم.

قاسمی با اشاره به اینکه در عراق و سوریه، داعش زنان را به حراج گذاشته است اما در داخل کشور به برکت شهدای مدافع حرم در آرامش در حال زندگی هستیم، یادآور شد: شهدای ما انتظار حفظ حجاب و عفاف را از خواهران دارند و اگر می‌خواهیم زینبی زندگی کنیم باید حجاب و عفاف خود را حفظ و در راستای فرمایشات قرآن حرکت کنیم.

منبع: تسنیم

902/

کد خبر: 843043

وب گردی

وب گردی