توافق روی شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

جلسه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و بر نحوه تعاملات مالی و شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر توافق شد.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه هماهنگی و تبادل نظر مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه موضوعات آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار گرفت و بر هماهنگی بیشتر در اجرای قوانین حمایتی آموزشی و فرهنگی ایثارگران از سوی دو دستگاه به خصوص در قالب ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه تاکید شد.

همچنین در این جلسه ضمن توافق بر نحوه تعاملات مالی و شهریه دانشجویی، اجرای دقیق مصوبات ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه به خصوص تمرکز در پرداخت شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر و اجرای ماده ۲ آیین نامه اجرایی ماده ۶۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مورد تاکید قرار گرفت.

در حال حاضر بالغ بر ۸۷ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و در مقاطع تحصیلی مختلف مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر: 843061

وب گردی

وب گردی