بررسی تقاضای تفحص از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه/مجلس سه شنبه آینده جلسه علنی ندارد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی روزهای یکشنبه و چهارشنبه هفته آینده بررسی تقاضای تفحص از واگذاری پالایشگاه و همچنین گزارش تخلفات منطقه آزاد ماکو را در دستور کار دارند.

به گزارش ایسکانیوز،‌ طرح الحاق یک تبصره به ماده ۳۵۳ قانون آیین دادرسی کیفری در خصوص اجرای علنی دادرسی درباره جرایم اقتصادی، لایحه موافقت نامه الحاق دولت ایران به موافقت نامه‌های نیس و لوکارنو و همچنین لایحه موافقت نامه بین ایران و چین در خصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی از دیگر دستور کارهای مجلس در هفته آینده خواهد بود.

نمایندگان مجلس همچنین در جلسات علنی هفته آینده لایحه موافقت نامه تاسیس دالان حمل و نقل و گذر بین‌المللی بین ایران، افغانستان و هند، طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس و لایحه حفاظت از خاک را مورد بررسی قرار خواهند داد.

گزارش رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد واگذاری طرح های عمرانی نیمه تمام به مردم، تقاضای استرداد لایحه عضویت ایران در صندوق همبستگی اسلامی برای توسعه، وابسته به بانک توسعه اسلامی، تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی و بررسی تخلفات منطقه آزاد ماکو از دیگر دستورکارهای جلسات علنی یکشنبه و چهارشنبه هفته آینده مجلس خواهد بود.

مجلس سه شنبه آینده جلسه علنی ندارد و به جای جلسه علنی مجلس جلسات کمیسیون‌های تخصصی تشکیل خواهد شد.

301

کد خبر: 843171

وب گردی

وب گردی