واژگونی تریلر حمل گاز مایع در محور قم – گرمسار

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از واژگونی یک دستگاه تریلر حمل گاز مایع و مصدوم شدن راننده این خودرو خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا ،بهنام کرمانی ا

فزود: عوامل امدادی ایستگاه شماره 3 سازمان آتش نشانیو خدمات ایمنی شهرداری ورامین با اطلاع از واژگونی یک دستگاه خودروی حمل گاز مایع ( LPG ) در محور قم – گرمسار ، سریع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی افزود : در این حادثه که در محدوده بخش جواد آباد ورامین رخ داده بود ،یک دستگاه خودروی حمل گاز مایع از مسیر اصلی خارج و در میان بزرگراه واژگون شده بود که عوامل امدادی نسبت به ایمن سازی منطقه اقدام و از نشت گاز جلوگیری کردند.
کرمانی توضیح داد: راننده این تریلر در داخل کابین محبوس شده بود که عوامل امدادی فوری نسبت به اجرای عملیات رها سازی و خروج وی اقدام کرده و راننده را که دچار جراحات شدید شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل ساختند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین گفت: عوامل امدادی با استفاده از جرثقیل این تانکر را از محور خارج ساخته و مسیر را برای تردد خودروها باز کردند.
محور قم – گرمسار به طول 150 کیلومتری ، استان های قم را به سمنان متصل کرده و از جنوب شهرستان ورامین عبور می کند.
خلوت بودن این مسیر ارتباطی سبب می شود تا بسیاری از رانندگان با سرعت غیر مجاز اقدام به عبور از این جاده کنند که این امر موجب بروز حوادث رانندگی متعددی در آن می شود.
تنها پایگاه امدادی این محور ، پایگاه دائمی جمعیت هلال احمر ورامین است که در منطقه امامزاده عبدالله (ع) مستقر است. ۷۰۵

کد خبر: 843346

وب گردی

وب گردی