رادیوی دانشجویی بسام آغاز به کار کرد

در راستای آتش به اختیار فرهنگی، رادیو بسام به همت جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد ابهر آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی محمدی، مدیر مسئول نشریه دانشجویی بسام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر اظهار کرد: رادیو بسام با شعار آوای دلنشین فرهنگ و هنر در اولین برنامه خود در تایم ۵۲ دقیقه‌ای منتشر شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در بخش‌های مختلف از جمله آوای محرم، تدبر در قرآن، اخبار، داستان و مصاحبه بود، افزود: برنامه‌های این رادیو به صورت سراسری از رسانه‌های پرتال وی وی تو، سایت آپارات، سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر، سایت و کانال نشریات دانشجویی کشور، سایت و کانال دانشجویان دانشگاه آزاد کشور همچنین وبسایت رسمی بسام منتشر می‌شود.

محمدی تصریح کرد: جرقه رادیو بسام از زمانی که مقام معظم رهبری آتش به اختیار در مسائل فرهنگی کشور را اعلام کردند در اتاق فکر بسام زده شد و با فعالیت این رادیو به صورت نوین و کاربرپسند نسبت به ارائه مطالب فرهنگی و اجتماعی در کشور اقدام می‌شود تا افرادی که فرصت چندانی برای مطالعه و دسترسی به آرشیو چاپی و یا الکترونیکی مجلات ندارند از این طریق در زمان رانندگی و در زمان کار به راحتی و سهولت به آوای رادیویی گوش بدهند.

مدیر مسئول نشریه دانشجویی بسام با بیان اینکه این رادیو همزمان با انتشار هفتمین شماره از این نشریه فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: تاکنون مطالب این نشریه توسط دانشجویان و اعضای هئیت تحریریه در دانشگاه آزاد اسلامی ابهر تهیه می‌شد که با فعالیت رادیو بسام، دانشجویان و علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند برای انعکاس مطالب مرتبط، با این رادیو همکاری داشته باشند.

محمدی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای دانلود مجله از https://t.me/basammag/۱۵۰ و برای دانلود رادیو ازhttps://t.me/basammag/۱۴۹ می‌توانند استفاده کنند.

منبع: ایکنا

کد خبر: 843362

وب گردی

وب گردی