کارگاه تخصصی آشنایی با کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره

کارگاه تخصصی آشنایی با کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره؛ دوشنبه 17 مهرماه در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با همکاری هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و به منظور آشنایی اساتید با برگزاری کرسی های تخصصی و ترویجی اقدام به برگزاری کارگاه تخصصی آشنایی با کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در روز دوشنبه 17 مهرماه ساعت 10 تا 12 در سالن شهید باهنر نموده است.

به شرکت کنندگان در این کارگاه علاوه بر گواهی حضور مشترک از طرف هیات حمایت از کرسی ها نظریه پردازی، نقد و مناظره و دانشگاه، با هماهنگی صورت گرفته با معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی، امتیاز فرهنگی ماده 1 آیین نامه ارتقاء نیز تعلق خواهد گرفت.

اعضای هیات علمی و مدرسان می توانند با ارسال مشخصات خود (نام و نام خانوادگی – نام دانشکده – نام گروه آموزشی – کد ملی – شماره تماس) به ایمیل research@srttu.edu حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 15 مهرماه نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند.

کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دو سطح ترویجی و تخصصی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تشکیل می شود که عمدتا در حوزه علوم انسانی، ادیان، هنر و معماری است اما حوزه های بین رشته ای از جمله مباحث ترکیبی مهندسی و سایر گرایش ها را نیز در بر می گیرد.

کد خبر: 843501

وب گردی

وب گردی