باز هم عامل انسانی باعث آتش سوزی شد/عمدی یا غیر عمدی بودن حادثه در دست بررسی است

فرماندار شهرستان بن با بیان این که علت آتش سوزی در این شهرستان عامل انسانی بوده است، گفت: هنوز دلیل عمد یا غیر عمد بودن آتش سوزی مشخص نیست و در دست بررسی است.

کمال اکبریان فرماندار شهرستان بن در رابطه با آتش سوزی در باغ ها و مراتع این شهرستان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: با عملکرد خوب نیروهای امدادی این آتش سوزی رفع شده است.

وی با بیان این موضوع که علت آتش سوزی عامل انسانی بوده است، ادامه داد: هنوز دلیل عمد یا غیر عمد بودن آتش سوزی مشخص نیست و در دست بررسی است.

فرماندار بن در رابطه با خسارات این آتش سوزی گفت: برآورد اولیه در باره خسارات حدود 2 میلیارد تومان است.

اکبریان افزود: این باغ ها قدیمی و مقداری خشک بودند که وزش باد و صعب العبور بودن منطقه از دیگر عوامل گسترش و سرعت آتش سوزی شده است.

وی تصریح کرد: مردم، بسیج، هلال احمر، منابع طبیعی، محیط زیست، مدیریت بحران و آتش نشان های شهرستان در مهار کرن این آتش سوزی کمک کردند.

فرماندار بن در پایان گفت: مهار آتش سوزی حدود 7تا 8 ساعت طول کشیده است.

به گزارش ایسکانیوز، شهرستان بن یکی از شهرستان‌های زیبای استان چهارمحال و بختیاری است که در سال 91 به شهرستان ارتقا یافت. مرکز این شهرستان شهر بن است که شهری با مناظر طبیعی دیدنی و جذاب که به دلیل دارابودن اماکن مذهبی و متبرک و مردمی متدین و مومن از جمله شهرستان‌های پرگردشگر استان محسوب می‌شود.

901/900

کد خبر: 843629

وب گردی

وب گردی