در حال حاضر منتظر تصمیمات جدید مدیریتی هستیم/ ملی پوشان شگفتی ساز شدند

مربی تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما سال های گذشته عنوان نایب قهرمانی را کسب می کردیم ولی بچه های ما شگفتی ساز شدند.

علی اسفندیاری در گفت گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص شرایط تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم ما نفرات خود را برای فصل جدید حفظ کرده است، و با استعفای محمد دادگان از سمتش منتظر مدیر جدید هستیم تا با قدرت به مسابقات لیگ برتر برویم. ما دو سال پیاپی نایب قهرمان شدیم و سعی کردیم اسکلت تیم را برای سال های بعد هم حفظ کنیم تا موفق باشیم. 10-15 روز هست که منتظر مدیر گروه جدید هستیم تا تکلیف کارمان روشن شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسوول جدید تصمیم بر منحل کردن تیم ووشوی دانشگاه آزاد داشت افزود: من فکر نمی کنم چنین اتفاقی رخ دهد؛ سال هاست برای جمع کردن تیم های دانشگاه زحمت کشیده و هزینه شده است و حالا خیلی حیف است تیم های مدال آور منحل شوند. همه تیمهای دانشگاهی برای جمع آوری و ساماندهی تیم های فعلی زحمت کشیده اند؛ تیم ووشو تازه به ورزش های دانشگاهی وارد شده و پیشرفت زیادی کرده و خواهد داشت. نسبت به مقام هایی که کسب شده بعید است تیم دانشگاه آزاد را منحل کنند. امیدوارم این اتفاق بیافتد و تمام تیمها حضور داشته باشند و باعث بشود دانشگاه آزاد افتخار آفرینی کند.

مربی تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی نیز ادامه داد: در اردیبهشت ماه نیز اگر مسابقات دانشجویان جهان 2018 را پیش رو خواهیم داشت و اگر مشکلی پیش نیاید تیم دانشگاه آزاد در این دوره حضور خواهد داشت. نفرات برتر از سال گذشته را در اختیار داریم و منتظریم ببینیم مدیر کل چه تصمیمی می‌گیرد و چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

وی همچنین در خصوص قهرمانی تیم ملی در مسابقات جهانی افزود: سطح مسابقات خیلی بالا و خوب بود؛ بازیکنان ما هم عملکرد خوبی داشتند، ما سال های گذشته عنوان نایب قهرمانی را کسب می کردیم ولی بچه های ما شگفتی ساز شدند و با اقتدار تمام عنوان قهرمانی را کسب کردند. در مجموع موفق شدند 7 مدال طلا و یک نقره را در بخش ساندا و 2 نقره در بخش تالو از آن خود کنند. امیدوارم این روند رو به رشد ادامه دارد باشد و روز به روز شاهد پیشرفت ورزشکاران در عرصه های ملی باشیم.

601

کد خبر: 843648

وب گردی

وب گردی