کابوس پلی‌آف؛ خاطره تلخ فرانسه از بلغارستان

اجتناب از حضور در یک پلی‌آف غیرقابل پیش‌بینی دیگر، برای فرانسه آسان نیست.

به گزارش ایسکانیوز، قهرمان جام جهانی 1998 در حالی به دو مسابقه آخر مرحله مقدماتی گام می‌گذارد که صدرنشین گروه A و شانس اول صعود مستقیم به مسابقات روسیه است؛ اما اختلاف این تیم نسبت به سوئد تنها یک امتیاز شده، بعد از آنکه در سه بازی آخرش فقط چهار امتیاز به دست آورد.

یک لغزش دیگر امیدهای فرانسه برای سفر به روسیه را با خطر جدی مواجه می‌کند و برای بدتر شدن اوضاع، موج مصدومانی که در آستانه بازی امشب در بلغارستان گریبان این تیم را گرفته، کافی است. دیدیه دشان مربی این تیم می‌گوید: "نمی‌خواهیم درباره شرایط خودمان بزرگنمایی کنیم؛ اما باید بدانیم برای چه بازی می‌کنیم و سه امتیاز بازی در بلغارستان چه اهمیتی دارد."

آخرین خبر بد برای تیمی که در دو جام جهانی اخیر هم از طریق پلی‌آف صعود کرده، مصدومیت لایوین کورزاوا بود که به دلیل آسیب‌دیدگی رباط زانوی چپش مجبور به ترک اردو شد.

فهرست مصدومان فرانسه شامل لوران کاسیلنی، بنژامین مندی، عثمان دمبله و پل پوگبا می‌شود که بازی در استادیوم واسیل لفسکی صوفیه را از دست می‌دهند و همچنین بازی سه‌شنبه در استاد دو فرانس برابر بلاروس که آخرین دیدار مقدماتی جام جهانی 2018 است. کناره‌گیری کورزاوا دردسر بزرگی برای دشان است که مجبور شده جوردن آماوی که سابقه بازی ملی ندارد را جانشینش کند. کم تجربگی مدافع مارسی شاید دشان را مجبور کند لوکا دین را در ترکیب اصلی قرار دهد. بازیکن بارسلونا این اواخر خوب بازی نکرده تا جایی که در کل فصل تنها 105 دقیقه در زمین بوده.

اخبار روز ورزش ایران و جهان را در کانال تلگرام ایسکا اسپورت دنبال کنید.

606

کد خبر: 843745

وب گردی

وب گردی