کاهش جرائم خشن در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: امسال شاهد افزایش تلاش‌های نیروهای انتظامی بوده‌ایم که به کاهش جرایم به‌ویژه جرایم خشن از جمله سرقت‌های مسلحانه، قتل و ... منجر شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار «رضا بنی‌اسدی‌فر» امروز در صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه پلیس استان کرمان و یگان‌های نمونه سپاه و ارتش به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: استان کرمان با وجود شرایط خاص خود، قرار گرفتن در جغرافیای شرق کشور و هم‌جواری با استان‌های هم‌مرز با کشورهای افغانستان و پاکستان، از امنیت مطلوبی برخوردار است که این امر به همت همه مأموران انتظامی، نظامی و امنیتی حاصل شده است.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این‌که «نیروی انتظامی با تأمین امنیت مردم، آبروی نظام جمهوری اسلامی است»، گفت: خدا را شاکریم که اقدامات نیروهای مسلح کشور از جمله نیروی انتظامی، موجبات رضایت‌مندی رهبر معظم انقلاب اسلامی را فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: نمایندگان مجلس در راستای تقویت لجستیگ مجموعه انتظامی سراسر کشور همت گذاشته‌اند و مجمع نمایندگان استان کرمان به‌واسطه درک شرایط امنیتی از این طرح حمایت جدی داشته‌اند.
بنی‌اسدی‌فر تصریح کرد: نیروی انتظامی مأموریت‌های متعددی را از مرزبانی تا رصد فضای مجازی بر عهده دارد و در این راه با استفاده از جوانان ایثارگر و نخبه، تلاش می‌کند.

وی به افزایش تحرکات عملیاتی نیروی انتظامی در سال جاری نیز اشاره کرد و افزود: امسال شاهد افزایش تلاش‌های نیروهای انتظامی بوده‌ایم که منجر به کاهش جرایم به ویژه جرایم خشن از جمله سرقت‌های مسلحانه، قتل و .... شده است.

بنی‌اسدی‌فر به افزایش برخورد با معضل مواد مخدر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: امسال تاکنون بیش از 60 تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان کرمان یادآور شد: با تلاش مأموران انتظامی استان کرمان، آئین‌های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی بدون هیچ حاشیه امنیتی برگزار شد.
وی بر تقویت بیشتر نیروی انتظامی با همت نمایندگان مجلس و سایر مسئولان دست‌اندرکار نیز تاکید کرد و ادامه داد: این امر موجب اجرای بهتر و اثرگذاری بیشتر مأموریت‌های انتظامی خواهد شد.
بنی‌اسدی‌فر افزود: هماهنگی و تعامل موجود در شورای تأمین استان موجب شده که نسبت به سنوات گذشته شاهد افزایش کیفیت خدمات انتظامی در جامعه باشیم.

به گزارش ایسنا، وی یادآور شد: کسب رتبه برتر توسط استان کرمان در حوزه امنیتی و انتظامی، نشانگر امنیت مطلوب موجود در این استان است.

902/900

کد خبر: 843752

وب گردی

وب گردی