تجیل از سلیم نیساری در روز بزرگداشت  حافظ

مراسم بزرگداشت «یادروز حافظ» به همت انجمن دوستداران حافظ، چهارشنبه 19 مهر ماه جاری در دانشکده‌ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر رسیده، مراسم بزرگداشت بیستم مهر «یادروز حافظ» به همت کمیسیون ملی یونسکو، انجمن دوستداران حافظ (دفتر تهران) و گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه خوارزمی، با حضور اندیشمندان، حافظ‌پژوهان و حافظ‌دوستان، ساعت ۱۵ تا ۱۸ روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه جاری در دانشکده‌ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌ شود.

در این مراسم از حافظ‌شناس بزرگ معاصر استاد «سلیم نیساری» تجلیل و قدردانی شده و همچنین از تابلوی «صلح» اثر بانو شهین شاداتی رونمایی خواهد شد.

در مراسم «یادروز حافظ» دکتر ایرج شهبازی با موضوع حافظ و مسئله‌ کفر (درنگی در تحول معنایی «کفر» از قرآن تا دیوان حافظ)، دکتر محمود عابدی با موضوع «شرح غزلی از دیوان حافظ»، دکتر بهادر باقری با موضوع «حافظ و دنیای امروز»، دکتر عبدالمهدی مستکین با موضوع «دردم از یار است و درمان نیز هم» (درمان‌های شفابخش حافظ برای رهایی از بند ملال و افسردگی) به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

این مراسم در دانشکده‌ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی تهران واقع در خیابان مفتح، پایین‌تر از متروی طالقانی، دانشگاه خوارزمی، دانشکده‌ ادبیات و علوم انسانی، طبقه‌ چهارم، سالن ابوریحان بیرونی برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقمندان به حافظ و شعر شاعری آزاد برگزار می شود.

502

کد خبر: 843796

وب گردی

وب گردی