رئیس پلیس شاهرود: ۹۱درصد از پرونده های ورودی پلیس فتا  کشف شده است

نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اصحاب رسانه در دفترفرمانده انتظامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از شاهرود، دراین نشست دو ساعته سرهنگ سید مجتبی اشرفی ضمن گرامیداشت هفته ناجا با شعار پلیس برای امنیت،امنیت برای همه،نقش رسانه رادر ارتقا احساس امنیت در جامعه نقشی تاثیرگذار خواندو افزود: قلمها ودستهای توانای خبرنگاران می تواند بسیاری از زمینه های آسیبهای اجتماعی را مرتفع کند.

اشرفی دربیان آمار عملکرد این فرماندهی در ۶ماه نخست امسال از کشف قریب به ۲۲ میلیارد ریال کالای قاچاق و افزایش ۶درصدی کشفیات انواع سرقت ها وهمچنین کاهش ۶ درصدی وقوع آن سخن گفت و افزود: در بحث پرونده های جرایم نوین فضای مجازی درپلیس فتا نیز ۹۱درصد از پرونده های ورودی خوشبختانه کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از انجام ۵۷۳ مورد طرح ضربتی ارتقا امنیت اجتماعی در تابستان امسال خبر داد وافزود: باهماهنگی تنگاتنگ پلیس و مقامات محترم قضایی خوشبختانه توفیقات بسیار خوبی را در مبارزه باهنجارشکنان و کشف جرایم شاهد هستیم که در بحث جرایم خشن با این اقدامات ۲۶درصد کاهش را در کارنامه خود داریم.

این مسئول انتظامی با اعلام ۳۸ هزارتماس برقرار شده با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در ۶ماهه ابتدای سال گفت:از این میزان تماس روزانه ۱۶۷موردآن عملیاتی شده و ماموران درصحنه حضور پیدا کردند.

اشرفی درخاتمه ارتقا احساس امنیت در جامعه را باعث پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون دانست و‌گفت : برای حفظ و ازتقا امنیت پلیس به تنهایی نمی تواند در همه زمینه ها موفقیت کامل را کسب نماید و برای رسیدن به امنیتی پایدار نیازمند یاری همه مردم هستیم.

900/900

کد خبر: 843816

وب گردی

وب گردی