حضور دانشگاه فردوسی مشهد در دومین نمایشگاه دستاوردهای آموزش عالی در حوزه مدیریت سبز

دانشگاه فردوسی مشهد با هدف معرفی و ارائه دستاوردهای این دانشگاه در حوزه مدیریت سبز در دومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها ، موسسات آموزش عالی ، پژوهشی و پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز، که در محل سازمان برنامه و بودجه کشور در تهران افتتاح شد، حضور دارد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم افتتاح دومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز شنبه ۱۵ مهرماه 1396 با حضور سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در محل سازمان برنامه و بودجه کشور در تهران افتتاح شد.

این مراسم با سخنرانی سید ضیاءهاشمی، سرپرست وزارت علوم در خصوص زمینه‌ها و راهکارهای اجرای الگوی مدیریت سبز در حوزه آموزش عالی شروع شد و در ادامه محمدرضا واعظ مهدوی، معاون توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه و حسین عسکریان ابیانه، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم دیدگاه‌های خود را در حوزه اجرای الگوی مدیریت سبز بیان کردند.

پس از افتتاح رسمی این نمایشگاه سید ضیاءهاشمی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از غرفه دانشگاه فردوسی مشهد بازدید نمود و از نزدیک با دستاوردهای دانشگاه در خصوص مدیریت سبز قرار گرفت.

در ادامه برگزاری این نمایشگاه تعدادی دیگر از مسئولان نیز از غرفه دانشگاه و دستاوردهای این دانشگاه در دومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها در حوزه مدیریت سبز بازدید نمودند.

کد خبر: 843929

وب گردی

وب گردی