برگزاری «اولین المپیاد سازمان دانش‌آموزی» در سال جاری

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه امسال اولین المپیاد فرهنگی دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود، گفت: منتظر تعیین تکلیف نهایی حج عمره توسط سازمان حج هستیم تا دانش‌آموزان را به این سفر معنوی اعزام کنیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس محمود علیگو قائم در خصوص «مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال تحصیلی جاری»، اظهار داشت: توسعه تشکیلات سازمان دانش‌آموزی از اهداف اصلی ما در سال تحصیلی جاری است و هدف‌گذاری و توسعه در مناطق محروم مدنظر است. برنامه‌ها را طوری برنامه ریزی کرده‌ایم تا به مناطق محروم توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: قصد داریم آموزش‌هایی که در طول سال تحصیلی به دانش‌آموزان در قالب برنامه‌های فرهنگی مانند امداد و نجات ارائه می‌دهیم را به صورت یک المپیاد دانش‌آموزی برگزار کنیم که 320 هزار دانش‌آموز از سطح مدرسه تا شهرستان، منطقه و استان، درگیر این المپیاد خواهند بود و این المپیاد فرهنگی بعد از ماه‌های محرم و صفر برگزار خواهد شد.

برگزاری «اولین المپیاد سازمان دانش‌آموزی» در سال جاری

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور در خصوص «اعزام دانش‌آموزان به عتبات عالیات»، عنوان کرد: اعزام دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم به عتبات عالیات را در دستور کار داریم؛ ضمن اینکه سال گذشته 10 هزار دانش‌آموز و فرهنگی را به عتبات عالیات اعزام کردیم.

علیگو با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به حج عمره، متذکر شد: از قبل 3500 سهمیه داشتیم که اگر اعزام به حج عمره آغاز شود، برنامه ریزی لازم را در این خصوص انجام داده‌ایم و این کار نیازمند مذاکره است که منتظر اعلام نهایی سازمان حج و زیارت هستیم.

706

کد خبر: 843986

وب گردی

وب گردی