کتاب عضو هیأت علمی واحد علوم تحقیقات در حوزه توسعه پایدار ساخت به چاپ رسید

کتاب «تکنولوژی‌های پیشرفته ساختمانی در جهت پایداری زیست محیطی» به همت دکتر مهدی روانشاد نیا، دانشیار واحد علوم و تحقیقات و دکتر میلاد قنبری دانش آموخته این واحد ترجمه و منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد علوم و تحقیقات، دکتر مهدی روانشادنیا عضو هیات علمی این واحد پیش از این در زمینه توسعه پایدار، کتاب های مدلسازی اطلاعات ساختمان سبز، سیستم های رتبه بندی ساختمان های سبز، بازیافت نخاله های ساختمانی و مدیریت زنجیره تأمین در ساخت را ترجمه و منتشر کرده بود.

عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات در رابطه با کتاب «تکنولوژی‌های پیشرفته ساختمانی در جهت پایداری زیست محیطی» گفت: فناوری‌های ذکر شده در این کتاب حاصل تجارب و اطلاعات گرد‌آوری شده، باعث عملکرد بهتر و مؤثرتر سیستم‌های ساختمانی می‌شود. این فناوری‌ها، اولین گروه جایگزین سیستم‌های مرسوم هستند.

دکتر روانشادنیا تصریح کرد: با فراگیر شدن آن‌ها، هزینه‌ها کاهش یافته و بهبود حاصل می شود و به این طریق این فناوری‌ها کارآمدتر می‌شوند.

براساس این گزارش، کتاب «تکنولوژی‌های پیشرفته ساختمانی در جهت پایداری زیست محیطی» مشتمل بر فصل هایی از جمله پایداری و انرژی، سرمایش تابشی، تهویه گردشی، پَره‌های خنک کننده، توزیع هوا از کف، واحدهای القایی گردشی، پوشش با عملکرد بالا، ذخیره انرژی حرارتی، انرژی خورشیدی و ساختمان‌های با مصرف خالص صفر، سیستم‌های زمین‌گرمایی و تولید همزمان و پایداری مرکز داده است.

کتاب تکنولوژی های پیشرفته ساختمانی در جهت پایداری زیست محیطی با اخذ مجوز از مولف کتاب به فارسی ترجمه شده است. علاقمندان می توانند جهت تهیه این کتاب و سایر کتاب های دکتر روانشادنیا در حوزه های توسعه پایدار در ساخت و ساز، قراردادها و مبانی حقوقی ساخت و مدیریت پروژه های شهری و حمل و نقل به کتابفروشی های معتبر مراجعه کنند.

کد خبر: 844034

وب گردی

وب گردی