محبوبیت ترامپ؛ زیر خط فقر!

نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که محبوبیت رییس جمهور ایالات متحده در این مقطع زمانی به پایین ترین حد خود از زمان نشستن روی کرسی ریاست جمهوری این کشور رسیده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایندیپندنت، نتایج نظرسنجی جدید آسوشیتدپرس و مرکز تحقیقات نورک نشان می دهد که سطح محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دچار کاهش چشمگیری شده است و فقط یک سوم آمریکایی ها از رئیس جمهور خود رضایت دارند.

بر اساس این نظرسنجی، فقط 32 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که از عملکرد ترامپ در کاخ سفید رضایت دارند و 67 درصد شرکت کنندگان دیگر از عملکرد وی راضی نیستند .

کمتر از یک پنجم شرکت کنندگان (19 درصد) اعلام کردند که معتقدند رئیس جمهور نیازها و مشکلات آنها را درک می کند. 23 درصد هم اعلام کردند که رئیس جمهور یک انسان راستگو است.

بر اساس این نظرسنجی، سطح محبوبیت دونالد ترامپ از ماه مارس تاکنون با حدود 10 درصد کاهش همراه بوده است. بیش از 60 درصد آمریکایی ها نیز از نحوه برخورد دونالد ترامپ با موضوعاتی مثل مسائل نژادی، سیاست خارجی و مهاجرت رضایت ندارند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که سطح محبوبیت رئیس جمهور حتی در میان جمهوری خواهان هم رو به کاهش است. در ماه مارس، 80 درصد جمهوری خواهان از عملکرد وی رضایت داشتند اما این رقم هم اکنون به 67 درصد کاهش یافته است.

شرکت کنندگان در نظرسنجی از عملکرد دونالد ترامپ در پی توفان ماریا در منطقه پورتوریکو نیز ابراز نارضایتی کردند و فقط 32 درصد مردم از عمکرد وی در خصوص این توفان رضایت داشتند. این درحالی است که 48 درصد شرکت کنندگان از واکنش وی به توفانی که ایالات تگزاس و فلوریدا را در نوردید، ابراز رضایت کرده اند.

همچنین در این نظرسنجی فقط 24 درصد شرکت کنندگان اعلام کرده اند که آمریکا در حال پیمودن مسیر درستی است.

کد خبر: 844113

وب گردی

وب گردی