کشف یک تن و 461 کیلوگرم تریاک در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 461 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در استان کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی و توزیع مواد مخدر در مسیرهای ارتباطی دلگان را دارند، شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه آغاز شد.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و پس از هماهنگی قضایی موفق به شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یکی از مسیرهای ورودی شهرستان دلگان شده و دستور ایست صادر کردند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان با بی توجهی به دستور ایست ماموران اقدام به فرار و تیراندازی به سمت آنان کردند که در حین تعقیب و گریز در نهایت سه خودروی سوداگران توسط ماموران متوقف و پنج قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در بازرسی از این خودروها یک تن و 461 کیلوگرم تریاک و 2 قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات از قاچاقچیان کشف شد.

وی ادامه داد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است.

سیستان وبلوچستان افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و 310 کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.

902/900

کد خبر: 844162

وب گردی

وب گردی