معرفی  کتاب «محبوب من» در انجمن ادبی ققنوس

سی و دومین محفل ادبی ققنوس با معرفی کتاب «محبوب من» از نزار قبانی ترجمه اصغر علی کرمی دوشنبه 17 مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز از مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، سی و دومین محفل ادبی «ققنوس»، با حضور شاعران و علاقمندان به شعر و ادبیات، روز دوشنبه 17 مهرماه ساعت 17 با بخش های مختلف از جمله معرفی و بررسی کتاب «محبوب من» با حضور منتقدان و شعرخوانی شاعران نام آشنا، در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می شود.

در این جلسه مینا آقازاده،کارشناس مجری برنامه، کتاب «محبوب من» اثر «نزار قبانی» شاعر و نویسنده عرب زبان کشور سوریه که توسط اصغر علی کرمی ترجمه شده است را معرفی می کند و این مجموعه با حضور کارشناسان حاضر در انجمن از جمله «سیدصابر موسوی» و «سید احمد حسینی» مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

علاوه بر معرفی این کتاب، شاعران نام آشنایی چون اکبر کتابدار، حسن اسدی شبدیز، فرهنگ روشنی، صابر سعدی پور، الهه کاشانی، سمیرا جنابیان، عرفان کارن، شایان رسول زاده، مصطفی زین العابدینی، عباس فتوت، داود جمالی و جمعی دیگر از شاعران به شعرخوانی می پردازند.

علاقمندان به شعر و ادب برای حضور در این برنامه می توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند.

502

کد خبر: 844256

وب گردی

وب گردی