«بازی زندگی» برای سه شبکه آماده شد

فیلم تلویزیونی "بازی زندگی" به کارگردانی شعله شاهین و تهیه کنندگی رضا جلالی برای پخش از شبکه های سلامت ، چهار ، نمایش سیما آماده شد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، رضا جلالی تهیه کننده فیلم «بازی زندگی»، گفت: این فیلم داستانی به قلم شعله شاهین نوشته شده که با موضوع اجتماعی، روایت زندگی یک بیمار هموفیلی است که این بیمار هنوز نتوانست به خود به قبولاند که مشکل انعقاد خون و اختلال خون و کمبود صددرصد فاکتور ۸ انعقادی رادر این بیماری دارد و در نهایت این اثر روایتگر مشکلات عدیده ای ازاین افراد را به تصویر می کشد.

وی بیان کرد: در این فیلم داستانی بازیگرانی رضا جلالی، علیرضا معدنی، کیوان عموزاده نقش آفرینی می کنند.

این فیلم تلویزیونی در زمستان سال ۱۳۹۵ تصویر برداری آن آغاز شده و در شهریور ۱۳۹۶ با پایان مراحل فنی تحویل شبکه های سلامت، چهار و نمایش سیما شد.

فیلم تلویزیونی "بازی زندگی" در سطح تهران تصویربرداری شده است.

همچنین بازیگران را طبق فراخوان و حمایت انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون شهر تهران کارگردان انتخاب کرده ‌تا بتوانند فیلمهای مربوطه را تهیه نمایید و هدف دیگر معرفی توانمندی بازیگران جدید غیره چهره بی پول و بدون حامی اقشار متوسط و زیره خط فقره با کارشناسی علمی و تحقیقات میدانی بوده است.

وی در پایان در مورد دیگر عوامل سازنده فیلم داستانی" بازی زندگی" خاطرنشان کرد: شعله شاهین به عنوان نویسنده و کارگردان ، دستیار کارگردان، پروین وفایی منشی صحنه ،امبر کوهبُر مدیرفیلمبرداری ،شاهرخ شاهین صدابردار ، عکاس شقایق شاهین، طراح گریم و اجرای گریم آقایان امید مجتهدی ، شعله شاهین طراح صحنه و لباس، مجری طرح موسسه نگاه افق رسانه (رضاجلالی ، ) و موسسه تداعی خیال پارسیان ( علیرضا باقری )، دینا(محبوبه ) محمدی مشاور رسانه ای و شعله شاهین و محمدرضادلخوانی نیز تدوین گر ان پروژه تلویزیونی است.

همچنین برخی ازاعضاء انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون شهر تهران که در این فیلم با شعله شاهین همکاری می‌کنند و قرار است این فیلم داستانی به جشنوارهای معتبر دنیا راه یابد و سپس برای پخش از رسانه ملی روی آنتن رود.

501

کد خبر: 844358

وب گردی

وب گردی