افتتاح نمایشگاه مهر 96 دانشگاه تهران

«پانزدهمین نمایشگاه مهر» با حضور دکتر محمود نیلی احمدآبادی و جمعی از معاونان و دانشجویان دانشگاه تهران، یکشنبه ۱۶ مهر در باشگاه دانشجویان این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، این مراسم که با خوش‌آمدگویی دکتر مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران آغاز شد و سپس رئیس دانشگاه تهران از یکی از دانشجویان ورودی جدید دعوت کرد تا پانزدهمین نمایشگاه مهر دانشگاه تهران، ویژه نودانشجویان را افتتاح کند.

دکتر نیلی احمدآبادی در ادامه با بازدید از غرفه‌های دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، ادارات کل فرهنگی اجتماعی، شاهد و ایثارگر، تربیت بدنی، خدمات دانشجویی، مرکز مشاوره، مراکز سنجش سلامت، تشکل‌های دانشجویی و... در جریان فعالیت‌های این واحدها قرار گرفت.

همچنین، رئیس دانشگاه تهران در این بازدید در گفت‌وگو با دانشجویان و مسئولان غرفه‌ها، از شرایط متوسط قد، بینایی و سلامت دانشجویان ورودی جدید مطلع شد.

هدف از برگزاری نمایشگاه مهر، پایش سلامت جسم و روان نودانشجویان ورودی سال ۱۳۹۶ است.

همچنین در این نمایشگاه دانشجویان ورودی جدید با خدمات حوزه معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی آشنا خواهند شد. در این نمایشگاه تشکل‌های اسلامی دانشجویان، کانون‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و دینی و انجمن‌های علمی دانشجویی به معرفی دستاوردهای خود می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، نودانشجویان سال تحصیلی جدید، طبق زمان‌بندی صورت گرفته تا ۲۶ مهر به این نمایشگاه مراجعه و مورد پایش سلامت قرار می‌گیرند و با حوزه‌های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آشنا می‌شوند.

کد خبر: 844367

وب گردی

وب گردی