آغاز ثبت نام پنجمین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه

سازمان بسیج رسانه در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه با مشارکت فرهنگسرای رسانه، پنجمین دوره مسابقات فوتسال " جام شهدای رسانه" را برگزار نماید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه، پنجمین دوره مسابقات فوتسال شهدای رسانه که تا کنون چهار دوره خود را پشت سرگذاشته است با ظرفیت حداکثر 40 تیم از رسانه های مختلف برگزار خواهد شد و در پایان این مسابقات به سه تیم برتر، تیم اخلاق و آقای گل بازی‎ها، جوایز نفیسی اهدا می شود.

کلیه تیم های ورزشی که قصد شرکت در مسابقات فوتسال و والیبال را دارند میباست حداقل یک هفته قبل کارت و پوشه شرکت در مسابقات را از محل ثبت نام دریافت نمایند. استفاده از بازیکنان تیم ملی در مسابقات فوتسال ممنوع می باشد.

حضور سرپرست کلیه تیم های شرکت کننده درجلسه قرعه کشی مسابقات تیمی الزامی می باشد و عدم حضور در جلسه مذکور به منزله انصراف از مسابقات تلقی می گردد.

همراه داشتن کارت شرکت در مسابقات تیمی الزامی می باشد، زمان و مکان برگزاری کلیه مسابقات ورزشی متعاقبا اعلام خواهد شد و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در مسابقات فوتسال "جام شهدای رسانه"دو قطعه عکس 4*3 ،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه،کارت شرکت در مسابقات،بیمه ورزشی،معرفی نامه از محل خدمت،کپی برابر با اصل شده حکم کارگزینی توسط امور اداری،واریز مبلغ 1000000 ریال به شماره حساب "5047061029826795" " میباشد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در مسابقات به نشانی http://mcup.khabarnegar.ir/ مراجعه کنند و یا با شماره 22661472 تماس بگیرند. ثبت نام ها تا 15 آبان ماه سال جاری انجام خواهد شد.

602

کد خبر: 844467

وب گردی

وب گردی