سومین نمایشگاه از مجموعه «لعل خاموش» برپا می‌شود

سومین نمایشگاه از مجموعه نمایشگاه های «لعل خاموش» جمعه ۲۱ مهرماه در گالری ایده پارسی برپا می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، نمایشگاه «لعل خاموش سوم» در گالری ایده پارسی برگزار می شود. این سومین نمایشگاه از مجموعه نمایشگاه های «لعل خاموش» است که روز جمعه ۲۱ مهرماه در گالری ایده پارسی افتتاح خواهد شد. در این نمایشگاه ۱۴ اثر جدید از هنرمندان معاصر در زمینه نقاشی خط ارایه می شود.

هنرمندان این نمایشگاه عبارتند از محیا طلوع کیان، پیمان پیروی، رضا تقی پور ، مرتضی شمیسا، الهام اسماعیلی، امیرحسین جباری، امیرحسین فراهانی، هانی شرار، روح الله حسین زاده، فرناز جهان بین، امیر کبیرنژاد، مهناز جبری، وحید ولی محمدی، پیمان ایروانی و گردآوری مجموعه توسط امیرحسین جباری انجام شده است.

«لعل خاموش» مجموعه نمایشگاه هایی است که گالری ایده پارسی از سال ۱۳۹۳ آن را پایه گذاری کرده است. هدف از برگزاری این مجموعه نمایشگاه ها ارایه آثار در زمینه خوشنویسی و نقاشیخط بود. در سال ۱۳۹۴ اولین نمایشگاه در زمینه خوشنویسی سنتی با آثاری از اساتید و پیشکسوتان و دومین آن در در زمینه نقاشیخط با حضور استادان و معرفی هنرمندان خلاق و صاحب سبک برگزار شد.

افتتاحیه این نمایشگاه با حضور استادان به‌نام خوشنویسی و نقاشیخط برگزار خواهد شد و در حاشیه این افتتاحیه کارگاه نقاشیخط برگزار می شود.

گالری ایده پارسی در خیابان شریعتی، خیابان دولت، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸ واقع است.

503

کد خبر: 844547

وب گردی

وب گردی