حسینی اصلح‌ترین گزینه برای ریاست فدراسیون بوکس است/ داوری فقط شرایط برگزاری مجمع را فراهم کند

مربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: به نظر من اگر آقای داوری تنها شرایط را به طور قابل قبولی برای برگزاری مجمع فراهم کنند، بهترین کار است.

اسفندیار محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد انتخابات ریاست فدراسیون بوکس اظهار داشت: تا جایی که من می‌دانم آقایان ثوری و حسینی تا کنون برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده‌اند. روح‌الله حسینی از قهرمانان خوش‌نام بوکس محسوب می‌شود که در 4 سال گذشته نایب‌رئیس فدراسیون بوکس هم بوده و به جزئیات کار به صورت کامل آشنایی دارد. به نظرم حسینی در حال حاضر رقیبی ندارد اما با این وجود من از تمام اعضای مجمع و خانواده بوکس می‌خواهم که تصمیم درستی برای آینده این رشته بگیرند. باید کسی رئیس فدراسیون شود که به امورات و زیر و بم بوکس آشنا باشد. نباید کاری کنیم که در آینده پشیمان شویم و تأسف بخوریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود افشین داوری، سرپرست کنونی فدراسیون بوکس هم قصد حضور در انتخابات را دارد، گفت: به نظر من اگر آقای داوری تنها شرایط را به طور قابل قبولی برای برگزاری مجمع فراهم کنند، بهترین کار است. البته تا جایی که من اطلاع دارم او تنها برای سرپرستی در این مدت به فدراسیون بوکس آمده است.

مربی تیم ملی بوکس کشورمان در واکنش به این موضوع که داوری گزینه وزارت ورزش و جوانان برای ریاست فدراسیون است، تصریح کرد: آقای داوری اخیرا سفری به استان ما (کرمانشاه) داشت و صحبت‌هایی هم انجام داد. اتفاقا از اعضای هیأت بوکس استان برای حضور در انتخابات کسب اجازه کرد ولی به طور قطعی نگفت که کاندیدا می‌شود. با این حال باز هم می‌گویم که حسینی اصلح‌ترین گزینه برای ریاست فدراسیون است و فدراسیون بوکس به حسینی نیاز دارد.

محمدی در پایان تأکید کرد: من آقای ثوری را هم دوست دارم و در این مدت هم تلاش و رایزنی زیادی انجام داده اما من به عنوان عضوی از جامعه بوکس معتقدم حسینی بهترین گزینه است.

604

کد خبر: 844561

وب گردی

وب گردی