دستگیری باند بزرگ جعل مدارک دانشگاهی

باند ۱۰ نفره‌ای که به طرز بسیار ماهرانه اقدام به جعل انواع مدارک تحصیلی از دانشگاه های کشور می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز، به دنبال ارائه گزارش‌هایی از فعالیت یک باند مجرمانه که در اقدامات خود مبادرت به جعل مقادیر قابل توجهی مدارک تحصیلی کرده بودند، شب گذشته مأموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی‌های اولیه وارد عمل شده و 10 عضو این باند را در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

براساس این گزارش این افراد با جعل مهر سازمان‌های دولتی از جمله وزارت کشور، دانشگاه آزاد و ... مدارک تحصیلی مختلف که عمدتا مدارک دانشگاه آزاد اسلامی بود را جعل می‌کردند.

سردار حسین رحیمی با اعلام خبر دستگیری اعضای این باند گفت: اعضای دستگیر شده این باند با جعل ماهرانه مدارک دانشگاهی و مهرهای سازمانی مدارک تحصیلی از دیپلم تا فوق لیسانس را جعل می‌کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی افراد دستگیر شده دارای سابقه مجرمیت بودند و در جعل اسناد و مدارک تحصیلی تمام ضوابط معمول را رعایت می‌کردند.

اعضای این باند علاوه بر جعل مهرهای سازمانی، هولوگرام‌های سازمانی را نیز در اختیار داشتند و مدارک تحصیلی جعل شده آن‌ها مجهز به هولوگرام بود.

کد خبر: 844571

وب گردی

وب گردی