درس قرآن در دانشگاه‌ها به‌صورت کاربردی آموزش داده شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با ابراز رضایت‌مندی از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی لرستان، اظهارکرد: توجه به دروس معارف و آموزش قرآن باید به‌صورت کاربردی در دانشگاه‌ها آموزش داده شود.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، امروز دوشنبه، ۱۷ مهرماه در دیدار با جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی لرستان، با تشکر از اقدامات صورت گرفته مخصوصاً در واحد خرم‌آباد ضمن رضایت‌مندی از شرایط موجود این دانشگاه، گفت: متاسفانه در گذشته دانشگاه آزاد اسلامی لرستان مخصوصاً واحد خرم‌آباد شرایط مناسبی نداشت و به‌دلیل ریخت و پاش‌ها و نابسامانی‌های موجود در همه زمینه‌ها در میان مراکز آموزش عالی استان جایگاه مناسبی نداشت.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد نیز به‌دلیل سوء‌مدیریت در شرف تعطیلی پیش رفت و اصلاً قابلیت‌های لازم را جهت مرکزیت استان نداشت. حتی بعضی‌ها صحبت از آن می‌کردند که مرکزاستان به واحد بروجرد منتقل شود.
آیت‌الله میرعمادی عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیریت فعلی دانشگاه در این چند سال اخیر واحد خرم‌آباد قابلیت‌های خوبی به‌دست آورده است و عملکرد این دانشگاه در میان مراکز آموزش عالی استان درخشان و الگوست.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: خوشبختانه در شرایط کنونی که دانشگاه‌های آزاد کشور با مشکل جدی مالی مواجه‌اند دانشگاه آزاد این استان مخصوصاً واحد خرم‌آباد بسیار شرایط خوب و امیدوار کننده‌ای دارد امیدواریم این شرایط همچنان رو به رشد باشد.
امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر توجه به دروس قرآن در دانشگاه‌های آزاد اسلامی لرستان، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی لرستان توجه دروس معارف و قرآن را به‌طور کاربردی در اولویت قرار دهد کمااینکه این دانشگاه باید بتواند با استفاده از نیروهای متخصص کارآمد جایگاه علمی مناسبی را کسب نماید.
یادآور می‌شود؛ در این دیدار، دبیر هیأت‌امنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان و جمعی از اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد حضور داشتند.

کد خبر: 844631

وب گردی

وب گردی