مدیر منطقه یک عملیات آتش‌نشانی گفت: ساعت 17 روز گذشته حادثه سقوط در چاه به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت گروه امداد و نجات 8 و 19 آتش‌نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه در شهران، خیابان شهید طوقانی، خیابان بهار رهسپار شدند.

به گزارش ایسکانیوز حسین حسین‌بیگی؛ که به همراه نیروهای عملیاتی در محل حادثه حضور داشت، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در قسمت حیاط یک ساختمان قدیمی (درحال تخریب) به وسعت 600 مترمربع، یک مرد میانسال به داخل یک چاه 30 متری سقوط کرده و در عمق چاه گرفتار شده بود.

وی افزود: بر اثر این حادثه مرد 60 ساله تا ناحیه سینه در زیر خروارها خاک گرفتار شده و هر لحظه امکان فرو رفتن وی به زیر خاک وجود داشت.

مدیر منطقه یک عملیاتی آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه و برپا کردن کارگاه چاه در دهانه چاه، به وسیله دستگاه‌های دَمنده اقدام به تهویه هوای داخل چاه کردند، با به‌کارگیری تجهیزات مخصوص خود را به مرد میانسال در عمق چاه رساندند و پس از خاکبرداری از اطراف فرد گرفتار در اعماق چاه، وی را به خارج از چاه انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ با توجه به مصدومیت شدید مرد میانسال، آتش‌نشانان وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

تسنیم

700

کد خبر: 844685

وب گردی

وب گردی