از ماجرای نامه یک شهردار به خودش تا درخواست استاندار البرز از معاون رییس جمهور

آخرین اخبار از تعیین تکلیف استاندار خراسان رضوی، درخواست استاندار البرز از معاون رییس جمهور، کشف یک محوطه باستانی در منطقه دیولونه ماسال،سقوط یک کودک از سی و سه پل، شش مصدوم براثر واژگونی پژویی در قم، دستگیری برادران شرور در کهنوج، اهدا اعضا نوجوان بابلی به بیماران نیازمند عضو، خسارت 10 میلیاردی بارندگی به رودسر را در بسته خبری امروز ایسکانیوز(بخش استانها) بخوانید.

به گزارش ایسکانیوز، مهمترین عناوین و اخبار حوزه های مختلف در بخش استانها در روز دوشنبه 17 مهر ۱۳۹۶ در ادامه آورده می شود:

ابقای رشیدیان یا انتصاب مهرعلیزاده

زمزمه هایی درمورد تغییر استاندار خراسان رضوی به گوش رسیده و گفته می شود که قرار است مهرعلیزاده به عنوان استانداری خراسان رضوی معرفی شود.

طبق آخرین شنیده ها علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی قرار است به عنوان رئیس سازمان مبارزه با قاچاق کالا معرفی و محسن مهرعلیزاده از کاندیداهای اصلی استانداری خراسان رضوی جانشین وی شود.

درخواست استاندار البرز از معاون رییس جمهور

استاندار البرز در جریان سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بوجه کشور،خواستار رقع مشکلات نقدینگی پروژه شهید همت شد.

محمدعلی نجفی، ضمن تشریح شرایط ترافیکی این استان گفت: کلانشهر کرج و استان البرز بعنوان چهارمین شهر بزرگ کشور، گلوگاه 14 استان می باشد و همین امر نیز موجب ترافیک سنگینی در مبادی ورودی و خروجی محورهای مواصلاتی این مسیر شده است.

کشف یک محوطه باستانی در منطقه دیولونه ماسال

رییس پایگاه میراث فرهنگی گیلان از کشف یک محوطه باستانی با قدمت عصر آهن در منطقه دیولونه ماسال خبر داد.

بررسی های اولیه از دیواره های سنگی ، سازه ها و کوره های فلزی و ظروف سفالی کشف شده در این محوطه باستانی نشان می دهد قدمت آن هزاره اول قبل از میلاد است.

سقوط یک کودک از سی و سه پل

غفور راستین با اعلام خبر سقوط یک کودک از پل سی و سه پل اصفهان گفت: این حادثه در حدود ساعت 21 شب گذشته رخ داده است و اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه کودک را به بیمارستان الزهرا (س) انتقال داده و کودک تا رسیدن به بیمارستان هوشیار بوده است.

نامه یک شهردار به خودش!

سرپرست سابق شهرداری رشت طی نامه ای عجیب به خود با استفاده از دو پست حقوقی خودش منزل مسکونی در رشت را در اختیار خود قرار داد!

در این نامه که شهریور ماه از سوی معاونت حمل و نقل و زیربنایی شهرداری رشت خطاب به سرپرست شهرداری نوشته شده است فرد تقاضا کننده(جمشیدپور) واگذاری منزل مسکونی متعلق به یکی از شهرداری های مناطق را درخواست کرده است!

خود این سرپرست هم طی پارافی خطاب به معاونین شهرداری خواستار اقدام در این رابطه شده است. یعنی در اسرع وقت هم برای خودش نامه نوشته است و هم دستورات لازم را برای پیگیری آن مبذول داشته است!

ظاهرا این نامه از آن جا توسط پست حقوقی معاونت زیربنایی و امور حمل و نقل نوشته شده است که در صورت انتصاب شهردار جدید نیز بتواند از این منزل با پست قبلی خودش استفاده کند.

دستگیری برادران شرور در کهنوج

مأموران انتظامی پلیس امنیت شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی توانستند عاملان شرارت و تیراندازی‌های ایزایی را که دو برادر بودند مورد شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و طی بازرسی از مخفیگاه، دو قبضه سلاح ممنوعه به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات، البسه نظامی و چهارکیلوگرم تریاک کشف کنند.

اهدا اعضا نوجوان بابلی به بیماران نیازمند عضو

ابریشمی مسئول اهدا عضو دانشگاه پزشکی بابل گفت: با موافقت خانواده بدری ،‌ پیکر محنا نوجوان 14 ساله اهل روستای دیوکلای بابل برای اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی تهران منتقل و کبد ، کلیه ها و نسوجس به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.

خسارت 10 میلیاردی بارندگی به رودسر

امیر جانبازی در خصوص میزان خسارت بارندگی‌های اخیر در شهرستان رودسر گفت‌: براساس گزارشات اداره هواشناسی شهرستان رودسر‌ در بارندگی‌های اخیر میزان بارش در رودسر بالغ بر 312 میلیمتر بود.

وی افزود: با توجه به وقوع این حجم بارش در یک بازه زمانی محدود، علیرغم تمام پیش‌بینی‌ها و اقدامات انجام شده خسارتی بالغ بر 10 میلیارد تومان به تاسیسات و زیر‌ساخت‌های شهری و روستایی در بخش‌های مختلف راه، ساختمان، صنعت، کشاورزی و ... وارد شد.

/900901

کد خبر: 844706

وب گردی

وب گردی