سرلشکر جعفری: به قدرت بزرگ منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده‌ایم

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی به قدرت بزرگ منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده و توانسته است تا زمینه ساز بیداری اسلامی در منطقه شود.

به گزارش ایسکانیوز ، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که عصر امروز(دوشنبه 17 مهر) در محل دبیرخانه شورای نگهبان برگزار شد، گفت: باید روند سال های قبل در برگزاری جشن انقلاب را اصلاح کنیم.

وی افزود: ما نمی‌توانیم ادعا کنیم تمام اهداف انقلاب را محقق کردیم و باید دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب را تفکیک کنیم و دقت کنیم که دستاوردهای انقلاب را صادقانه به مردم تبیین کنیم و اهدافی را که به آنها نرسیدیم، به مردم بگوییم.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه در بعد دستاوردهای خارجی جمهوری اسلامی به قدرت بزرگ منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده و توانسته است تا زمینه ساز بیداری اسلامی در منطقه شود، اظهار داشت: در بعد داخلی با اینکه شاهد پیشرفت‌هایی بوده‌ایم با این حال کم‌کاری ها و غفلت‌های زیادی صورت گرفته و در بعد داخلی نتواسته ایم آنچنان که باید آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را تجلی ببخشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مردم علی‌رغم برخی قصورها در حوزه اجرای اهداف داخلی، باز هم نظام اسلامی را دوست دارند و باید مشارکت آنها را بیش از پیش جدی بگیریم و برای مردم نقش قائل شویم.

کد خبر: 844747

وب گردی

وب گردی