آموزش طراحی خیابان در یک کتاب 

کتاب طراحی خیابان ها «کتاب راهنمای مرجع به منظور دستیابی به خیابان هایی با کیفیت بالا» نوشته اندرو ویلیامز با ترجمه منوچهر طبیبیان، کیانا جاسمی پور، نسیم ارونقی به چاپ رسید.

به گزارش ایسکانیوز از سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی این کتاب ارائه‌ ملزومات و رهنمودهایی که باید اساس طراحی خیابان به عنوان یک فضای شهری کارآمد و پاسخ ده واقع شود را از طریق طرح سوالاتی راهگشا که هر یک به مورد بحث قرار دادنِ یکی از این ملزومات می‌پردازد مطرح کرده است و سعی داشته مسیرهای دستیابی به این ملزومات را هموار کند.

در این کتاب به منظور بهره‌گیری مؤثر تر با مطرح کردن برخی مفاهیم و عکاسی از نمونه های موفق اجراشده در شهرهای ایرانی و اروپایی سعی بر آن بوده تا با بسط موضوع و ارائه ی نکات تکمیلی ، مسیر دست یابی به طراحی فضای شهری با کیفیت و پا سخ ده در این خاک و بوم بیشتر همراه گردد . با این هدف بخش‌هایی به صورت مجزا از متن اصلی به کتاب اضافه شده است.

این کتاب راهنما ، برای کسانی در نظر گرفته شده که نگران خیابانها هستند ، چه آنها که در برنامه ریزی و طراحی تصمیم گیری و یا تحویل درگیر باشند و چه نباشند که شامل افسران شورا ، سیاستمداران ، نمایندگان جامعه محلی ، عمومی ، توسعه دهندگان ، ارائه دهندگان نرم افزار ودیگر سازمان‌های عمومی مانند آژانس حمل و نقل می شود.

براساس این گزارش این کتاب ۷۴ صفحه ای به صورت مصور رنگی در شمارگان۵۰۰ نسخه و با قیمت ۲۵ هزار تومان به بازار نشر ارائه شده است.

علاقه مندان جهت تهیه این اثر می توانند به فروشگاه سازمان جهاد دانشگاهی به آدرس تهران - خیابان انقلاب - بین فلسطین و چهار راه ولیعصر- فروشگاه و نمایشگاه دائمی کتاب جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

502

کد خبر: 844831

وب گردی

وب گردی