با حضور کریمی شرایط تیم بهتر شده است/ وقت برای جبران داریم

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تیم ما در لیگ شرایط خوبی ندارد ولی هنوز وقت برای جبران هست.

میلاد فخرالدینی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص شرایط تیمش عنوان کرد: تیم ما در لیگ شرایط خوبی ندارد ولی هنوز وقت برای جبران هست؛ هشت هفته از لیگ گذشته و بازی های حساس بیشتری پیش رو داریم. بعد از حضور فیروز کریمی شرایطمان بهتره شده و موفق شدیم در جام حذفی تیم نفت مسجد سلیمان را شکست دهیم. این پیروزی روحیه بخش بود و به امیدخدا ادامه رقابت ها را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

وی در خصوص شکست برابر تراکتورسازی گفت: ما در آن دیدار چند بازیکن مان را در اختیار نداشتیم، خود من هم حدود یک هفته از تمرینات دور بودم ولی به میدان رفتم، ما مالک توپ بودیم و به بازی کاملاً تسلط داشتیم اما در دو صحنه و دو اشتباه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم؛ گسترش با کمی دقت می توانست پیروز میدان باشد. حالا امیدوارم بچه ها بتوانند نمایش خوبی را برابر پیکان ارائه کنند؛ شاگردان مجید جلالی تیم خوبی را تشکیل داده اند و بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت اما با تمام قوا به میدان خواهیم رفت تا سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و شرایطمان را در جدول لیگ بهتر کنیم.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص تعطیلات لیگ برتر برای دیدارهای ملی نیز بیان کرد: وقفه در دیدارهای لیگ برتر باعث افت تیم ها می شود و من فکر می کنم به ضرر تیم ها باشد. اما موضوع ملی است و باید تیم ها خودشان را با شرایط وفق دهند و سعی کنند برای تعطیلات برنامه خوبی را تنظیم کنند تا کمترین ضرر شامل شان شود. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

601

کد خبر: 844881

وب گردی

وب گردی