جلسه پانزدهم محاکمه همدست بابک زنجانی ۲۴ مهر برگزار می‌شود

پانزدهمین جلسه محاکمه همدستان بابک زنجانی که به محاکمه حمید فلاح هروی متهم ردیف سوم اختصاص دارد، ۲۴ مهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، میرسجاد سعید مهر وکیل مدافع فلاح هروی با اعلام این خبر گفت : جلسه دادگاه موکلش بر خلاف جلسات قبل، به صورت غیرعلنی برگزار می‌‌شود.

این وکیل دادگستری با انتقاد نسبت به تصمیم دادگاه مبنی بر برگزاری غیرعلنی دادگاه موکلش افزود: جای تأسف است که کیفرخواست دادستانی علیه موکل به صورت علنی قرائت و از رسانه‌ها پخش شده و حالا که نوبت وکلاست تا دفاعیات خود را ارائه کنند، قاضی تصمیم به برگزاری غیرعلنی گرفته است.

به گزارش تسنیم، مهدی شمس زاده و حمید فلاح هروی متهمان ردیف دوم و سوم پرونده نفتی هستند که پیشتر از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب، مفسد فی‌الارض شناخته شده و به اعدام محکوم شدند اما دیوان عالی کشور علم و آگاهی متهمان را در اخلال در نظام اقتصادی را وارد ندانست و حکم اعدام را نقض کرد.

پرونده برای رسیدگی در شعبه هم عرض به شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی مقیسه ارجاع شد. قاضی مقیسه تا کنون 14 جلسه برگزار کرده و در جلسه قبلی، آخرین دفاع شمس زاده اخذ شد.

قرار است در جلسه پیش رو، آخرین دفاعیات حمید فلاح هروی گرفته شود.

بابک زنجانی هم متهم اصلی یا ردیف اول این پرونده است که حکم اعدامش از سوی دیوان عالی کشور تایید و به وی ابلاغ شده است. زنجانی از دیوان درخواست اعاده دادرسی کرده اما هنوز نتیجه درخواست وی مشخص نشده است.

701

کد خبر: 844948

وب گردی

وب گردی