تحریم و اتهام تروریستی علیه سپاه محکوم و دست‌اندازی به امنیت ملی ایران است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مسائل مطروحه در جلسه کمیسیون متبوع خود را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی زمزمه آمریکایی‌ها در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی را یادآور شد و تاکید کرد که هر گونه اتهام تروریستی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست اندازی به امنیت ملی کشور تلقی شده و به شدت محکوم می‌گردد.

وی ادامه داد: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اذعان داشت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته با تمامی توطئه‌های تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه برخورد خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: بروجردی با اشاره به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی تحت عنوان قانون «مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه» یادآور شد که این قانون نشان داد فارغ از گرایش‌ها و سلایق مختلف سیاسی، هر گاه پای منافع ملی و امنیت منطقه در میان باشد منسجم و متحد در مقابل تهدیدات خواهد ایستاد و از همه نهادهای امنیتی کشور به ویژه سپاه پاسداران در مقابله با هر گونه تهدیدی حمایت قاطع به عمل می آورد.

نقوی‌حسینی با اشاره به حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و معاونانش به مناسبت هفته ناجا در کمیسیون متذکر شد: رئیس کمیسیون ضمن تبریک هفته ناجا بر حضور نیروهای انتظامی در همه عرصه های کشور اشاره و اذعان داشت که ناجا علی‌رغم سال‌های طولانی از دوران جنگ همچنان برای حفظ امنیت جامعه شهید تقدیم می‌کند.

وی در ادامه سخنان بروجردی را یادآور شد و گفت: با توجه به انتظار گسترده همه ملت از نیروی انتظامی برای حفظ و تقویت امنیت پایدار در کشور ضروری است دولت و مجلس بودجه متناسب با این نیازها را برای تحقق اهداف تعیین شده تصویب نماید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: سردار اشتری هم بیان کرد نیروی انتظامی از هیچ اقدامی برای آسایش و امنیت مردم فروگذار نخواهد کرد و در این راه همچنان شهید تقدیم می‌کند.

وی ادامه داد: سردار اشتری مبارزه با باندهای مواد مخدر در جهت صیانت جامعه را یکی از مهم‌ترین رسالت های ناجا دانست که با جدیت در حال اجرا است.

نقوی‌حسینی در پایان خاطر نشان کرد: در این جلسه همچنین آخرین تحولات منطقه، آینده برجام و تهدیدهای آمریکا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

301

کد خبر: 844972

وب گردی

وب گردی